Rihanna “J\'Adore Dior” ətirinin yeni siması OLDU

Rihanna “J\'Adore Dior” ətirinin yeni siması OLDU

Milyarder statusuna çatan 36 yaşlı barbadoslu müğənni və iş qadını Rihanna “Dior”un “J'adore” ətirinin yeni siması olub. Dəbdəbəli marka çərşənbə axşamı İnstaqramda yeni iş ortaqlığını elan edib. Brend müğənninin qara papaq, gün eynəyi, teksturalı pencək və zinət əşyaları taxmış şəklini paylaşıb.

 

Sfera.az bildirir ki, “Dior” brendinin pərəstişkarları əfsanəvi ətrin yeni siması ilə bağlı xəbərə fərqli reaksiya veriblər.

 

"Uzun müddətdir tanıdığım və sevdiyim ətir qadınlar üçün çox şey deməkdir. Mən də bu macəraya qoşulmağı, həmçinin yaradıcılığım və qadınlığımla töhfə verməyi səbirsizliklə gözləyirəm”/deyə müğənni öz növbəsində qeyd edib.

 

Xəbər istifadəçilər arasında qarışıq hisslərə səbəb olub. Bəziləri Rihannanın yeni görünüşündən məmnun olsa da, bəziləri təxminən 20 il ətir səfiri olmuş Şarliz Teronun yerini heç kimin əvəz etməyəcəyini bildiriblər. 

 

Qeyd edək ki, aktrisa Şarliz Teron “Dior” ailəsinin bir hissəsi olaraq qalır və hazırda Fransa moda evinin dəriyə qulluq və zinət əşyaları üzrə səfiridir.


Şarliz Teron 20 ildən çoxdur ki, “Dior”un “J'Adore” səfiri olub. 


Əfsanəvi “J'Adore” ətri təxminən 25 il əvvəl, 1999-cu ildə buraxılıb. Armud, maqnoliya, müşk və böyürtkənin cazibədar qarışığına malikdir. “J'adore” o vaxtdan bəri bir neçə ətir versiyası yaradıb; o cümlədən “J'adore Parfum d'eau” adlı alkoqolsuz versiyası və “Dior”un kreativ direktoru Francis Kurkdjian tərəfindən yenidən hazırlanan daha təmiz versiya olan “J'adore l'Or”.

 

Bəziləri təəccüblənsə də, Rihannanın marka ilə tərəfdaşlığı onun “Dior” moda nümayişlərində daimi iştirakını görən bir çoxları üçün də təbii uyğunluq kimi görünür. Rihanna həmçinin 2016-cı ildə marka ilə eynək kolleksiyası üzərində işləmiş və etiketin ilk qaradərili məşhur səfiri olmuşdur.

 

Bundan əlavə, Rihanna ətir dünyasına yad deyil. “Parlux” ətir evi ilə birlikdə o, 11 ətirdən ibarət kolleksiya buraxıb (ilk dəfə 2010-cu il). Sosial şəbəkələrdə müğənnidən inanılmaz qoxu gəldiyinə dair xəbərlər yayıldıqdan sonra onun “Love”, “Don't Be” “Shy by Kilian” ətir qrupunun pərəstişkarı olması ilə bağlı şayiələr yayılmağa başladı. Daha sonra, 2021-ci ildə o, pərəstişkarlarına onu həqiqətən qoxulamaq imkanı verdi: onun “Fenty Eau de Parfum” brendi altında ilk ətri satışa çıxarıldıqdan bir neçə saat sonra, sonra isə təkrar-təkrar satıldı. Ətir indi həm tam ölçüdə, həm də səyahət formatında, eləcə də ətirli bədən kremi şəklində mövcuddur.

 

Aynil


OXŞAR XƏBƏRLƏR