Tiffany-nin ikonik sarı brilyantı beşinci dəfə dəyişdirildi - FOTO

İkonik 128,54 karatlıq Tiffany Yellow Diamond, Nyu-Yorkda “The Landmark” flaqman mağazasının yenidən açılması münasibətilə Jan Şlumberqerin "Qayada quş" dizaynından ilhamlanaraq yeni dizayn edilib. İndi onu həm broş, həm də boyunbağı kimi taxmaq olacaq.
Sfera.az bildirir ki, məşhur sarı almazın quruluşu tarixində beşinci dəfə dəyişdirilir.
İlk dəfə bu almaz 1957-ci ildə ağ brilyantlarla çərçivəyə salınıb və almaz zəncirə yerləşdirilib. Almaz ilk dəfə sosialist Meri Uaythausun boynunu bəzəyib. Amerikalı diplomatın həyat yoldaşı onu 1957-ci ildə “Tiffany Feather Ball”da taxıb.
İkinci dəfə almaz 1961-ci ildə “Tiffany-də səhər yeməyi” dini filminin premyerası üçün dəyişdirilib. Sonra Jean Schlumberger Ribbon Rosette boyunbağı dizayn edib. Kino ulduzu Audrey Hepburn 1961-ci ildə bu brilyant boyunbağı taxmışdı.
Üçüncü dəfə almaz 1995-ci ildə dizaynerin Paris retrospektivi üçün qaya dizaynında Schlumbergerin klassik Quşunda yerləşdirilib.
Dördüncü çərçivə dəyişikliyi 2012-ci ildə, Tiffany & Co 175 illik yubileyini qeyd edərkən olub. Daha sonra almaz 100 karatdan çox çəkisi olan ağ brilyantlarla sadə boyunbağa yerləşdirilib.
Məhz bu formada məşhur sarı brilyant Beyons tərəfindən reklam kampaniyası üçün taxılıb. O, daha sonra 2019-cu il Oskar mərasimində Ledi Qaqanın boynunu bəzəyib.
Ledi Qaqa 2019-cu ildə bu brilyantı taxıb.
Xatırladaq ki, Tiffany almazı hələ 1877-ci ildə Cənubi Afrikadakı Kimberli mədənində tapılıb. Növbəti il Charles Lewis Tiffany onu 18.000 dollara alıb. Kəsməyə başlamazdan əvvəl firmanın gemoloqu Corc Frederik Kunz onu bir il ərzində tədqiq edib.
Məşhur almaz 1893-cü ildə Çikaqo Dünya Sərgisində ictimaiyyətə nümayiş etdirilib.
O vaxtdan bəri kanareyka Tiffany Diamond brendin maskotu olmuşdur. O, seyfdə saxlanılır və oradan çıxarıldıqda izdiham toplanan əsl hadisəyə çevrilir.
Bu almazın təxmini dəyəri təxminən 30 milyon dollardır. Bu qiymət onun ölçüsündən deyil, dini statusundan və şöhrətinə görədir.
Xanım
Sfera.az