“Distant təhsil Azərbaycanda özünü doğrultmadı” – Təhsil eksperti səbəbləri sadaladı
13:19 / 15.01.2021
2640
"Distant
təhsil Azərbaycanda özünü doğrultmadı, xüsusən də ibtidai siniflər və texniki fənlərlə
bağlı çoxsaylı problemlər müşahidə etdik”.
Bu sözləri
Sfera.az-a açıqlamasında 10 aya yaxındır, Azərbaycanda pandemiya ilə bağlı tətbiq
edilən distant təhsilin keyfiyyəti haqda danışan təhsil eksperti Kamran Əsədov
deyib:
"Onlayn
təhsil Azərbaycanda yeni olsa da dünyada 20 ildən çoxdur ki, tətbiq
edilir. Proses tək hansısa proqram vasitəsilə
yox, həm də dərslərin çəkilişi yolu ilə də həyata keçirilirdi. Azərbaycanda isə
bütün proses ənənəvi tədris və təhsilə uyğun
hazırlandığından həmin formatı onlayn sistemə salanda çətinliklərlə üzləşdik.
Bu indi də davam edir”.
Ekspertə
görə şagirdlər onlayn təhsildən məmnun olublar: "Əslində onlayn təhsil şagirdlərin
adi həyat tərzinə çevrilib və onlar arasında kifayət qədər məmnunluq var. Lakin burada söhbət humanitar fənlərdən
gedir. Tarix, Azərbaycan dili, xarici dil fənlərilə bağlı onlayn sistemə keçilməsi
keyfiyyət baxımından ciddi problem yaratmadı. Texniki və təbiət fənləri üzrə
onlayn təhsildən isə məmnun deyilik”.
K. Əsədov
bildirdi ki, onlayn təhsilin keyfiyyətinin yüksək olması üçün alternativ dərsliklər
olmalıdır: "Azərbaycan təhsil sistemində alternativ dərsliklər yoxdur. Dərslər
adətən normal qaydada, həyatda hər şey öz axarında olanda keçirilir. Eyni
zamanda dərslərin fövqəladə vəziyyətdə keçirilməsi üçün "B” planına uyğun tədris
resursları hazırlanmalı idi. Amma Azərbaycanda ənənəvi dərsləri olduğu kimi
onlayn sistemə köçürmək meylindəyik. Alternativ dərsliklər hazırlansaydı, şagirdlərə
ənənəvi dərslikdə olduğu kimi, bütün informasiyaları yox, yalnız zəruri
olanları verəcəkdik. Bu da kifayət qədər yüngül dərslikllərin ortaya çıxmasına
gətirib çıxaracaqdı.
Düşünürük
ki, onlayn təhsil mütləq kompüter, planşet, telefon olandan sonra tətbiq edilməlidir. Əslində onun alternativləri də var, məsələn
radio, televiziya, YouTube üzərindəki video vasitəsilə. Ən vacib məqam isə səsli
dərsliklərin yaradılmasıdır”.
Ekspertin
fikrincə, ənənəvi qaydaya qayıtmaq arzusu güclü olduğundan distant təhsilin keyfiyyətinə
fikir vermədik: "Bu istiqamətdə heç nə yaratmadıq. Hələ də dirənməkdə davam
edirik. Deyərdim ki, problemli situasiyadan uğurla çıxa bilmədik.
Onlayn tədris nəticəsində ibtidai sinif şagirdləri
keyfiyyət baxımından çox geri düşüb. Onlar məktəbə adaptasiya oluna, ilkin oxu,
yazı, dinləmə, anlama qabiliyyətinə yiyələnə bilmədilər. Bir sözlə, digər dövlətlərdən
fərqli olaraq, Azərbaycanda distant təhsil təhsilin əlçatanlığına maneə oldu. Nəticədə
bu təhsil sisteni ölkəmizdə özünü doğrultmadı”.
Sfera.az