Təhsillə bağlı elan edilmiş sorğu nəticələri nə dərəcədə etibarlıdır? - RƏY

Təhsillə bağlı elan edilmiş sorğu nəticələri nə dərəcədə etibarlıdır? - RƏY
Təhsili naziri təhsilin keyfiyyətinə təsir edən amillərlə bağlı 10.8 min nəfərin iştirak etdiyi sorğunun nəticələrini açıqlayıb.
 
Nəticəyə görə, respondentlərin 33,3%-i müəllimlərin peşəkarlıq səviyyəsini, 17,3%-i məktəbin maddi-texniki təchizatı, 15,2%-i valideyn amilini, cəmi 10%-i məktəb rəhbərlərinin fəaliyyətini, 8,2%-i isə məktəbdə psixloji mühiti əsas amillər kimi qeyd ediblər.

Sfera.az xəbər verir ki, iqtisadçı-ekspert Rövşən Ağayev qeyd edib ki, bu sorğunun nəticələrini mövcud durumu obyektiv və etibarlı şəkildə xarakterizə edən nəticə hesab etmək çətindir:

"Birincisi, bizdə təhsilin problemlərini peşəkar və davamlı şəkildə müzakirə edən mühit yoxdur. Hətta sorğu obyektiv keçirilsə də, ictimai rəy təhsilin keyfiyyətinə təsir edən əsas və real amilləri göstərməyə bilər. Çünki cəmiyyət  bu sahədə hərtərəfli və dərin analizləri eşitmək, oxumaq imkanından məhrumdur.

İkincisi , sorğuda təsir edən amillər sırasına təhsilin idarəçiliyi daxil edilməmişdi. Hazır seçim variantlarının təklif olunduğu sorğular isə bir qayda olaraq yönəldici olurlar. Yəni, əksər respondent təklif olunmuş variantlar arasından seçim edirlər. Bu halda sorğu keçirən ya bütün mümkün amillərin daxil edildiyinə əmin olmalıdır, ya da təsir edən amillərin müəyyən edilməsini sorğu iştirakçılarının öhdəsinə buraxmalıdır”.

Ekspert bildirib ki, Azərbaycanda təhsilin keyfiyyətinə təsir edən fundamental amil təhsil sisteminin menecmentinə bağlıdır:

"Burda təklif olunan amilləri daha çox törəmə amillər hesab edərdim. Məsələn, müəllimlərin peşəkarlığı törəmə faktordur, əsas etibarı ilə nəticədir. Bu məsələdə fundamental amil müəllimlərin peşə hazırlığında, onların əməyinin stimullaşdırılmasında, sosial statusunda olan problemlərdir. Fundamental səbəblərin üzərindən sükutla keçən sorğu problemlərin kökünü də göstərə bilməz. Yaxud, məktəb rəhbərliyinin fəaliyyəti çox yayğın amildir. Əsas problem məktəblərin fəaliyyətində ictimai iştrakçılığa, onların hesabatlığına və şəffaf fəaliyyətinə zəmanət verən məktəb idarəetmə modelinin yoxluğudur.
Valideyn amilindən danışılır, məsuliyyətə vurğu edilir. Amma cəmiyyətdəki sosial qeyri-bərabərliyin və yoxsulluğun, zəngin və orta təbəqənin övladlarının oxuması üçün eiltar məktəblərin yaratdığı qeyri-bərabərliyin, kənddəki sosial-iqtisadi mühitin şəhər və kənd məktəblərinin nəticələrində yaratdığı qeyri-bərabərliyin real təsirlərini bu sorğuda görmək olmur”.
 
Günay Rəsulqızı
Sfera.az
 

OXŞAR XƏBƏRLƏR

ABB ABŞ-yə ilk bankçılıq missiyasında iştirak etdi - FOTO

Azərbaycan Mərkəzi Bankının sədri Taleh Kazımovun rəhbərliyi, Azərbaycan Banklar Assosiasiyasının və ABŞ-Azərbaycan Ticarət Palatasının təşkilatçılığı ilə ölkəm...

Prezident: "Azərbaycan Avropa üçün uzun illər bundan sonra da əhəmiyyətli tərəfdaş kimi olacaq"

Avropada təbii qaza - yeni mənbələrdən olan qaza tələb artır. Əgər 2021-ci ildə biz Avropa İttifaqı ölkələrinə 8 milyard kubmetr qaz təchiz etmişdiksə, bu il bu...

Prezident: "COP29 qarşıdurma arenası olmayacaq"

Neft və qazla zəngin olan ölkələr haqqında hansısa miflər yaradılmamalıdır. Bu ölkələr iqlim məsələlərinin həlli üçün çox böyük səylər göstərmişdir. Bu gün BƏƏ ...

Prezident: "Azərbaycan ilə Ermənistan arasında gedən sülh danışıqlarını yüksək qiymətləndiririk"

Biz Azərbaycan ilə Ermənistan arasında gedən sülh danışıqlarını yüksək qiymətləndiririk.   Sfera.az xəbər verir ki, bu fikri Azərbaycan Prezidenti İl...

Prezident: "Artıq 6 min keçmiş köçkün öz dədə-baba torpağına qayıdıb"

Müharibədən cəmi 3 il yarım vaxt keçib, artıq 6 min keçmiş köçkün öz dədə-baba torpağına qayıdıb və bu proses davam etdirilir.   Sfera.az xəbər verir...

İlham Əliyev və Olaf Şolts mətbuat konfransı BAŞA ÇATDI - YENİLƏNDİ

Azərbaycan Respublikasının Prezidenti İlham Əliyev və Almaniya Federativ Respublikasının Kansleri Olaf Şoltsun aprelin 26-da Berlində keçirilən birgə mətbuat ko...