İkinci Dünya Müharibəsindən bir dünya brendinə - “Fanta”nın yaranma tarixi


İkinci Dünya Müharibəsindən bir dünya brendinə - “Fanta”nın yaranma tarixi

İkinci Dünya Müharibəsiİkinci Dünya Müharibəsinin gətirdiyi çətinliklər təkcə döyüş cəbhələrində deyil, mətbəxlərdə də yeniliklərə səbəb oldu. Almaniyada xammal böhranının ortasında bu gün bütün dünyada tanınan bir içki doğuldu.

 

Bəs müharibənin qaranlıq günlərində “Fanta”nın doğulmasına nə ilham verdi?
 

Sfera.az mövzu ilə bağlı maraqlı yazı təqdim edir.

Dünyada milyonlarla insanın sevdiyi “Fanta”nın hekayəsi İkinci Dünya Müharibəsinin keşməkeşli günlərində başlayıb. Bununla belə, bu hekayə adi qazlı içki istehsalından daha çoxunu özündə birləşdirir. Müharibənin gətirdiyi xammal böhranları yaradıcı həll yoluna və bu gün ikonik bir brendə çevrilmiş “Fanta”nın ortaya çıxmasına səbəb oldu.
 

1939-cu ildə başlayan İkinci Dünya Müharibəsi təkcə silah müharibəsi deyil, həm də ticarət və iqtisadiyyat müharibəsi idi. Müttəfiqlərin Almaniyada tətbiq etdiyi ticarət embarqoları bir çox sektoru iflic etmişdi.
 

Bu böhrandan təsirlənənlərdən biri “Coca-Cola”nın Almaniya filialı oldu.
 

Artıq Amerikadan şəkər siropu və digər əsas xammal gətirilə bilməzdi. “Coca-Cola”nın Almaniyadakı direktoru Maks Keyt bu çətin vəziyyət qarşısında “əldə olanlarla nə edə bilərik?” sualı üzərində fikirləşmək məcburiyyətində qalıb.


Keyt Almaniya bazarını itirmək istəmirdi. Beləliklə, o, mövcud materiallardan istifadə edərək alternativ içki hazırlamaq üzərində işə başladı. Dövrün şərtlərində mövcud olan zərdab və meyvə qabıqları kimi xammaldan istifadə edərək yeni içki istehsal edilib.
 

Fəhlələr arasında almanca “Fantasie” mənasını verən “Fantasie” sözündən sonra “Fanta” adlandırılan bu içki müharibə dövründə insanların ehtiyaclarına yaradıcı cavab idi. Almaniyada istehsal olunan və qısa zamanda məşhurlaşan “Fanta” ucuzluğu ilə insanların əhval-ruhiyyəsini artırdı. Lakin bu dövrdə istehsal edilən “Fanta” müasir versiyasından tamamilə fərqli idi.
 

Çətin xammal böhranı şəraitində istehsal olunduğundan onun tərkib hissələri alma, zərdab və meyvə qabıqlarından ibarət idi. 1945-ci ildə müharibə başa çatdıqda “Coca-Cola” Almaniyadakı əməliyyatlarına nəzarəti bərpa etmişdi. “Fanta” bir müddət unudulsa da, 1950-ci illərdə İtaliyada portağal ətirli içkilərə artan tələbat markanın canlanmasına kömək etdi.
 

“Coca-Cola” “Fanta”-nı portağal ətirli içki kimi yenidən formalaşdırdı və tezliklə beynəlxalq bazarda böyük uğur qazandı. Geniş çeşidli ləzzətləri və ucuzluğu ilə bu içki geniş auditoriyaya müraciət etmiş və II Dünya Müharibəsinin yaradıcı yan təsirlərindən biri kimi tarixdə öz yerini tutmuşdur.



“Fanta” hekayəsi böhran dövründə insan yaradıcılığının necə böyük imkanlara çevrilə biləcəyini bir daha sübut edir.

 

Xanım


OXŞAR XƏBƏRLƏR

Sürücülərin nəzərinə!

Sabah hava şəraiti ilə əlaqədar bəzi avtomobil yollarında görünüş məsafəsi məhdudlaşacaq.   Sfera.az xəbər verir ki, bu barədə Milli Hidrometeorologi...

Tovuzda DƏHŞƏT: Oğul anasını balta ilə öldürdü, bacısını yaralayıb evi yandırdı

Tovuzda 31 yaşlı Kainat Namazov 25 yaşlı bacısı A. Namazova və anası Sevinc Həsənovaya balta ilə müxtəlif dərəcəli bədən xəsarətləri yetirib.   Sfera...

Azərbaycan XİN İsveçi Milli Günü münasibətilə təbrik etdi

Azərbaycan Xarici İşlər Nazirliyi (XİN) İsveçi Milli Günü münasibətilə təbrik edib.   Sfera.az xəbər verir ki, XİN bununla bağlı "X" sosial...

“Google Chrome” istifadəçiləri təhlükə altındadır: Təcili yeniləyin

“Google”, hakerlər tərəfindən aktiv şəkildə istifadə edilən “yüksək önəmli” bir təhlükəsizlik proqramını (CVE-2025-5419) aradan qaldırma...

300 bal toplayan 9-cuların FOTOLARI

Xəbər verdiyimiz kimi, Dövlət İmtahan Mərkəzi ümumi (9 illik) orta təhsil səviyyəsi üzrə aprelin 27-də keçirilən buraxılış imtahanının nəticələrini elan ed...

“Rusiyaya hərbi dəstəyi dayandırın”: ABŞ-dən Şimali Koreyaya çağırış

ABŞ Dövlət Departamenti, Şimali Koreyanın Rusiyaya verdiyi hərbi dəstəyə və Moskvadan bu yardımlara qarşılıq olaraq göstərilən dəstəyə son qoyulması çağırışını ...