Hökumət kasıbları taksi sürücüsünə necə və niyə çevirir? - Qubad İbadoğlunun şərhi
11:17 / 23.03.2021
3011
"İctimai nəqliyyatın hərəkətinin məhdudlaşdırılmasının pandemiya ilə birbaşa əlaqəsi yoxdur, bu, iqtisadi
maraqlara xidmət edir”.
Sfera.az xəbər verir ki, bunu Azərbaycan
Demokratiya və Rifah (ADR) Hərəkatının sədri, iqtisadçı ekspert Qubad İbadoğlu
deyib. O bildirib ki, hazırda kütləvi işsizliyin mövcudluğu şəraitində taksi fəaliyyəti
hər kəs üçün, hətta işləyərək aldığı maaşdan narazı olanlar üçün əlçatandır, "iş yeri" və "qazanc" mənbəyidir:
"Odur ki, taksi xidməti Azərbaycanda yeganə rəqabətli
bazardır, Azərbaycan hakimiyyəti orada monopoliya yaratmağa tələsmir. Çünki iş
axtarmaqdan yorulan hər kəs həyatda
qalmağın yeganə yolunu maşın alıb və ya icarəyə götürüb, taksi xidməti göstərməkdə
görür.
Diqqət edin, görün, nəticədə nələr baş verir:
1. Ölkəyə avtomobil idxalı artır. Gömrük
rüsumlarını, aksiz və əlavə dəyər vergisindən büdcəyə daxilolmalar çoxalır.
Hakimiyyət də fikirləşir ki, əgər
avtomobil idxalı hər il artırsa, onda
idxal gömrük rüsumlarını, aksizləri bir az da qaldırmaq lazımdır.
3. Taksi sürücüləri minik avtomobilləri ilə sərnişin
daşınmaq üçün xüsusi razılıq (lisenziya), "fərqlənmə nişanı" almaq
üçün "ASAN xidmət" mərkəzlərinə gedir, xidmət haqqı və rüsum ödəyir.
4. Taksi sürücüləri Yol Polislərinə cərimə ödəyib,
onların planı doldurmasına töhfə verirlər.
Nəhayət, işsizlər gündə 10-12 saat taksi xidməti
göstərib, idarə etdiyi maşının
amortizasiya xərclərini nəzərə almadan qazandığı vəsaitlə benzin pulunu ödəyəndən
sonra ona qalan qəpik-quruşla çörək alaraq evinə gedir, ailəliklə şükür edib,
"dolanır"”.
Günay
Sfera.az