Zarafatdan uğura: Reklamdan sonra həyatı dəyişdi
ABŞ-da 28 yaşlı Devid Kleyn sosial şəbəkələrdəki tanışlıq saytlarından bezərək, maraqlı bir üsul seçib.
Sfera.az bildirir ki, Devid özü haqqında reklam lövhəsi asıb və yüzlərlə cavab alıb. Onun yaradıcı yanaşması öz bəhrəsini verib.
Devid tanışlıq proqramlarından bezib və reklam vasitəsilə sevgi axtarmağa qərar verib. O, bir reklam lövhəsi icarəyə götürüb, üzərinə pişiyi ilə çəkilmiş şəklini yerləşdirib:
"Dave is free is to go with Deve" yazısını sosial şəbəkələrdə paylaşıb. Özü haqqında məlumatda yaxşı yemək bişirmək bacardığını və normal hobbilərlə maraqlandığını qeyd edib.
Reklam lövhəsində qeyd olunan “İnstagram” səhifəsinə Viskonsin, Almaniya və Avstraliya da daxil olmaqla, yaxın və uzaq insanlardan minlərlə mesaj gəlib. Cəmi bir həftə ərzində Devidin izləyiciləri 6000-dən çox olub. Çoxları ona dəstək və maraqlarını ifadə edib.
"Mən artıq bir neçə dəfə lövhəni bağlamaq barədə düşünmüşəm, çünki çox populyarlıq qazandım. Mən həqiqətən belə reaksiya və dəstəyi gözləmirdim. Bu, sadəcə dəlilikdir" - deyə o bildirib.
Kleyn reklam üçün 1154 dollar ödəyib. O, əvvəlcə zarafat kimi bir reklam lövhəsi icarəyə götürməyi və dostları ilə əylənmək üçün üzərinə "Salam, mən Deyvəm" yazmağı planlaşdırırdı. Ancaq son anda daha praktik və daha sadə yanaşmanın daha çox diqqəti cəlb edəcəyinə qərar verərək fikrini dəyişib.
"Tanışlıq proqramları, əksər hallarda, pisdir".
Devid onun minimum tələblərinə cavab verən müxtəlif qızlarla görüşməyə hazırdır. Qız təxminən 25-30 yaşlarında, sol düşüncəli, sadəcə öz həyatını yaşamağa çalışan, ciddi və yumor hissinə malik olmalıdır.
Aysel
Sfera.az