Bakıda “Mastercard”ın təşkilatçılığı ilə keçirilən tədbirdə beynəlxalq idman və mədəniyyət yarışlarının turizm və iqtisadiyyata təsirləri müzakirə olunub.
Sfera.az xəbər verir ki, tədbirdə çıxış edən “Mastercard”ın Kommunikasiyalar üzrə vitse-prezidenti Yasemin Develioğlu və şirkətin Azərbaycan üzrə ölkə meneceri Emil Zeynalov maraqlı statistik göstəricilər və trendləri açıqlayıblar.
Emil Zeynalov bildirib ki, dünyada keçirilən nüfuzlu yarışlar ölkələrin iqtisadiyyatına böyük təsir göstərir. Onun sözlərinə görə, ötən il İngiltərədə təşkil edilən tennis turnirində xərclər 20 faiz, Əbu-Dabidə keçirilən basketbol turnirində isə xərclər 25 faiz artıb. Münhendə baş tutan tədbirlərdə isə ziyarətçilərin sayı 64 faiz, qida və qonaqlama xərcləri isə ikiqat yüksəlib.
Azərbaycanın bu baxımdan böyük potensiala sahib olduğunu vurğulayan Zeynalov qeyd edib.
“Biz hər il Qran Pri zamanı turistlərin etdiyi alış-verişləri izləyirik. Keçən il ölkəyə gələn turistlərin sayı əvvəlki illərə nisbətən 87 faiz artıb. Hotel xərcləri 127 faiz, restoran xərcləri isə 147 faiz artıb. Məsələn, türkiyəli turistlər Azərbaycanda üç dəfə, ingiltərəlilər isə dörd dəfə daha çox xərcləyirlər. Bu, ölkəmiz üçün böyük fürsət deməkdir”, – deyə o qeyd edib.
O əlavə edib ki, “Mastercard” rəqəmsallaşmanın inkişafına mühüm töhfə verir:
“Biz sevinirik ki, Azərbaycana gələn turistlər ödəniş zamanı həm təhlükəsiz, həm də praktik üsulları seçirlər. Kartlarımız beynəlxalq gözləntilərə uyğun olaraq rahat xidmət imkanı yaradır”.
Yasemin Develioğlu isə “Mastercard”ın texnoloji tərəfini diqqətə çatdıraraq bildirib ki, şirkət gündəlik 13 milyard məlumatı analiz edir:
“Bu, həm kiber təhlükəsizliyin təmin olunmasına, həm də dələduzluğun qarşısının alınmasına xidmət edir. Burada sadəcə maliyyə əməliyyatlarını deyil, həm də dövlətlərin təhlükəsizliyini qoruyan yatırımları nəzərdə tuturuq”.
“Mastercard” nümayəndələri əlavə ediblər ki, şirkət beynəlxalq turizm trendlərini izləyərək dövlətlərə analitik dəstək verir. Turistlərin hansı ölkədən gəldiyi, hansı ölkəyə getdiyi və təkrar Azərbaycana dönüb-dönmədiyi dəqiq müəyyənləşdirilir. Bu məlumatlar isə ölkələr arasında etibarlı şəkildə paylaşılır.
Qeyd edək ki, “Mastercard”ın açıqladığı rəqəmlər beynəlxalq tədbirlərin Azərbaycan iqtisadiyyatı üçün böyük potensial yaratdığını bir daha ortaya qoyur.
Bəsti Rəfizadə
Sfera.az