Pepsi uzun müddətdən sonra ilk dəfə loqosunu yenilədi - 125-ci ilində
Amerikanın PepsiCo şirkəti özünün flaqman içkisi Pepsi üçün yeni loqotipini rəsmi olaraq təqdim edib. Bu, 14 ildə ilk loqo dəyişikliyidir. Yenilənmiş dizaynında məşhur brend dalğavari xətləri ilə klassik dünyaya qayıdıb
Sfera.az bildirir ki, şirkətin rəsmi saytında bu payızda Şimali Amerikada, 2024-cü ildə isə bütün dünyada brendin 125 illik yubileyi üçün yeni dizaynını təqdim etməyi planlaşdırdığı bildirilir. Bu, gələcəyə baxışı olan məşhur qazlı içki istehsalçısı üçün növbəti dövrün şəfəqini simvollaşdıracaq.
"Biz Pepsi üçün yeni bir dövrə başlamaqdan məmnunuq, çünki bu yeni müasir görünüş brendin şəxsiyyətini daha böyük və cəsarətli göstərəcək və insanlara sevdikləri şeylərdən həzz almaq üçün yeni yollar tapmağa kömək edəcək. Yeni vizual sistem varlıların ən yaxşılarını ortaya çıxarır. “Pepsi”nin marketinq üzrə baş direktoru Todd Kaplan Twitter-də "Pepsi brendinin irsi, onu getdikcə rəqəmsallaşan dünyada uğura hazırlamaq üçün nəhəng bir sıçrayışla irəliləyir"-yazıb.
Şirkətdən verilən məlumata görə, yeni içki dizaynı həmçinin yeni vizual olaraq fərqli qutu silueti və "Pepsi imza momentumu"nu da əhatə edir. Loqodan çıxan nəbz qismən musiqinin ritminə və enerjisinə aiddir.
“Yenilənmiş rəng palitrasına Pepsi-nin klassik rəng sxeminə kontrast, parlaqlıq və müasirlik əlavə edən mavi və qara rənglər daxildir”-deyə şirkət əlavə edib.
Qeyd edək ki, Asiyanın ən varlı adamı məşhur içkini geri qaytarmağı planlaşdırdığı bildirilib. 1970-ci illərin məşhur hind içkisi “Campa Cola” bu yay Hindistanlı milyarder Mukesh Ambani markanı keçən avqustda aldıqdan sonra yenidən işə salınmalıdır.
Aysel
Sfera.az