Azərbaycanda restoranların "zorakı iftar" tələsi - Menyudan seçimə icazə verilmədikdə müştəri nə etməlidir?

Azərbaycanda restoranların
Ramazan ayı ilə bağlı demək olar ki, əksər restoranlarda iftar menyuları mövcuddur. Maraqlısı odur ki, iftar zamanı bəzi restoranlar menyudan digər seçimlərin edilməsinə icazə vermir - yəni "yalnız iftar menyusu seçmək olar, əks halda, restoranda otura bilməzsən”.
 
Bəs, restoranların bu addımı istehlakçı hüquqlarına ziddirmi?

Mövzu ilə bağlı Azad İstehlakçılar Birliyinin (AİB) sədri Eyyub Hüseynov Sfera.az-a açıqlamasında deyib ki, quruma bu barədə orucluq ayı başlayandan məlumatlar daxil olur:

"Əsasən, iftar menyularının qiymətlərinin çox baha olması istiqamətində şikayətlər mövcuddur. Təəssüf ki, restoranlar və marketlər üçün ölkədə heç bir qayda yoxdur. Yəni Nazirlər Kabinetinin xüsusi qaydaları yoxdur ki, burada istehlakçılarla necə davranmaq olar. Məsələn, böyük problemlərdən biri marketlərdə yaşanır, vətəndaşlara potensial oğru kimi baxırlar, çantaları yoxlayırlar, müştərinin əşyası isə oğurlansa, heç kəs buna cavabdeh olmur və s. Bu cür analoji vəziyyət restoranlarda da var. Bir çayın yanında çoxlu mürəbbə istəməsən, onu vermirlər. Bu kimi problemlər yaşanır, ona görə də restoranlar və marketlər üçün müəyyən qaydaların hazırlanmasını təbliğ edirik. Dəfələrlə İqtisadiyyat nazirliyi qarşısında məsələni qaldırmışıq, amma deyirlər ki, onların (restoran, market) öz ərazisidir və istehlakçılarla istədikləri kimi davrana bilərlər”.

Müsahibimiz deyib ki, ümumiyyətlə, hökumətin biznes qurum üçün rahat şərait yaratma siyasəti, sözügedən qurumların dövlətin qanunları pozmasına gətirib çıxarır:

"Çoxsaylı belə misallar var. Hətta bu yaxınlarda vətəndaş mənə kassa çeki gətirib ki, aşağı hissəsində "filan sayda malları biz geri qaytarmırıq”, cümləsi qeyd olunub. Hansı ki, dövlətin qanunlarında mallar dəyişilən, qaytarılandır. Bunun da səbəbi dövlət qanunlarının zəif olması, istehlakçı hüquqlarını qoruyan Antiinhisar və İstehlak Bazarına Nəzarət Dövlət Xidmətinin işləməməsidir. Nəticədə iftar süfrələri ilə bağlı da restoranlarda qeyd edilən hallar müşahidə olunur. İstehlakçının beynəlxalq və yerli hüquqlarından biri onun seçim hüququdur. İstehlakçının seçim hüququnu heç kim məhdudlaşdıra bilməz. Düşünürəm ki, restoranlar burada istehlakçıların seçim hüququnu pozur. Belə hallarda istehlakçılar heç də effektli işləməyən Antiinhisar və İstehlak Bazarına Nəzarət Dövlət Xidmətinə zəng edib məlumat versələr, yaxşıdır – 599 76 00”.

Günay Rəsulqızı
Sfera.az


OXŞAR XƏBƏRLƏR

"TikTok"-da şantaj olunan qadının nişanı pozuldu: İşdən çıxarıldı - VİDEO

Qadının "TikTok" sosial şəbəkəsində olan səhifəsindəki şəkillərini götürüb adına saxta səhifə açıblar.   Sfera.az xəbər verir ki, &quo...

Uçuş təxirə salındı - Sərnişinləri təyyarədən düşürdülər

Yerli vaxtla saat 02:00-da İstanbuldan Moskvaya uçmalı olan "Aeroflot"a məxsus "SU-2139" təyyarəsi texniki nasazlıq səbəbindən yola düşə bil...

İtkin düşən 9 nəfər tapıldı

Yanvarın 14-də polis əməkdaşlarının keçirdikləri tədbirlərlə ailə üzvlərini məlumatlandırmadan yaşadığı ünvanı tərk etdiyinə görə itkin düşmüş kimi axtarışı apa...

Zəngəzur dəhlizi: Regionun gələcəyini dəyişən strateji yol - Elnur Məcidli YAZIR...

Zəngəzur dəhlizi, Cənubi Qafqazda mühüm strateji və iqtisadi əhəmiyyətə malik bir nəqliyyat və kommunikasiya layihəsidir. Bu dəhliz, Azərbaycanı Naxçıvan Muxtar...

Əhalinin NƏZƏRİNƏ: 3 gün ardıcıl iş olmayacaq

Gələn həftənin ilk iş günü 20 Yanvar - Ümumxalq Hüzn Gününə təsadüf edir.   Sfera.az xəbər verir ki, 18 və 19 yanvar tarixləri şənbə və bazar günü ol...

Cinayətdə şübhəli bilinən 57 nəfər saxlanıldı

Yanvarın 14-də ölkə ərazisində qeydə alınan 56, əvvəlki dövrlərdən bağlı qalan 54 cinayətin açılması polis əməkdaşları tərəfindən təmin olunub.    ...