Niyə əksər taksilər sarı rəngdir?

Taksi dünyasında rənglərin böyük əhəmiyyəti var. Şəhərlərin küçələrində dolaşan taksilərin tez-tez müəyyən rəng tonuna boyanması keçmişdən bu günə qədər dəyişməz qalan vizual estetika təqdim edir. Bəs niyə məhz sarı rəng? Bu sualın cavabı mədəni, tarixi və praktiki səbəblərlə formalaşan bir çox hekayələri özündə əks etdirir.
Sfera.az bildirir ki, taksilərin tarixinə nəzər saldıqda, sarı rəngin trafikdə asanlıqla görünməsi, güvən simvolu sayılması kimi səbəblərlə seçildiyini görürük.
Sarı taksiləri həm izdihamda, həm də uzaqdan görmək olur, sarı rəng inam və peşəkarlıqla bağlı olduğundan, sərnişinlər tanımadığı sürücü ilə avtomobilə minsələr də özlərini təhlükəsiz hiss edirlər.
ABŞ-da ilk taksilər qırmızı və yaşıl idi. 1907-ci ildə iş adamı Harri Allen Fransadan Nyu-Yorka ölçülü qırmızı və yaşıl avtomobillər gətirdi və şəhərin ilk sayğaclı taksi parkını yaratdı. Ancaq cəmi bir il sonra sürücülər maaşlarına etiraz etmək üçün işdən çıxdılar, bu da rəqabətin artmasına səbəb oldu.
Taksi şirkətlərinin sahibləri parklarını müxtəlif rənglərə boyayaraq özlərini başqalarından fərqləndirməyə çalışıblar. Taksilər qəhvəyi, ağ, qara, qırmızı və damalı da daxil olmaqla müxtəlif rənglərdə peyda olub. Bununla belə, sarı taksilərin populyarlığı sürətlə artıb.
Albert Rokvell Nyu-Yorkda “Yellow Cab Company”ni qurdu və Con Hertzin “Yellow Cab Company” də Çikaqoda fəaliyyətə başladı.
Colgate Universitetində taksi tarixçisi olan Graham Hodges taksi rənglərinin tarixi ilə bağlı ətraflı araşdırmalar aparıb. Taksilərin sarı rəngə dəyişdirilməsi bu nəqliyyat vasitələrinin aşkarlanmasını asanlaşdırıb ki, bu da müştərilərin cəlb edilməsində böyük üstünlük olub.
Hodgesin başqa bir nəzəriyyəsinə görə, sarı rəng olub taksi olmayan avtomobillər çox azdır. Hodgesin bu son nəzəriyyəsi də taksilərin niyə sarı olduğuna dair praktiki bir perspektiv gətirir.
Aysel