17-ci əsrin möcüzəsi - Enişdən cəmi 20 dəqiqə sonra batan İsveç Döyüş Gəmisinin hekayəsi

17-ci əsrin möcüzəsi - Enişdən cəmi 20 dəqiqə sonra batan İsveç Döyüş Gəmisinin hekayəsi

1628-ci ildə "Vasa" gəmisi mühəndislik möcüzəsi olmalı idi. Lakin sonra öz ağırlığı altında çökərək Stokholm limanının dibinə batdı.
 

Sfera.az İsveçin Vasa döyüş gəmisinin hekayəsini təqdim edir.


1628-ci ildə İsveç Kral Donanması 68,8848 metr uzunluğunda əhəmiyyətli döyüş gəmisi “Vasa”nı inşa edib.


Gəmi 64 artilleriya silahı daşımaq üçün heyrətamiz bir gücə malik idi ki, bu da o dövrdə heç bir döyüş gəmisində görünməmiş silah idi.
Lakin limandan ayrıldıqdan bir neçə dəqiqə sonra gəmi Baltik dənizinin dibinə batdı və 300 ildən çox orada qaldı.


Gəminin yenidən kəşfi 1960-cı illərin ən böyük arxeoloji qazıntılarından biri idi.
 

Yaxşı, bəs nə oldu ki, Vasa 20 dəqiqə sonra dənizin dibinə batdı?

 

Bəzəkli xarici görünüşünə baxmayaraq, Vasa qüsurlarla dolu idi.


Gəmi yenidən kəşf edildikdən sonra onu tədqiq edən arxeoloqun sözlərinə görə, Vasanın sığınacağı çox ağır olub. Bundan əlavə, məlum olub ki, gəmi bu cür epik nisbətdə gəmi qurmaq təcrübəsi olmayan biri tərəfindən layihələndirilib.

 

Gəmi, yəqin ki, bəzəkli taxta bəzəklərinin ağırlığından da çox yüklənib.


Bundan əlavə, kralın gəmini mümkün qədər tez suya buraxmaq istəyi, ehtimal ki, onun tikintisini daha da qüsurlu edib.
10 avqust 1628-ci ildə böyük gəmi Vasa ictimaiyyətə təqdim edilib və ilk səyahətinə Stokholm limanından yola düşüb.


O, heyətindən və qonaqlarından bəzilərini qonaqların düşəcəyi Vaxholm qalasına aparmalı idi.
 

Lakin dənizdən çıxdıqdan 20 dəqiqə sonra Vasa yüngül bir külək götürdü və kral da daxil olmaqla minlərlə qorxmuş izləyicinin qarşısında yavaş-yavaş batmağa başladı.


Tamaşaçılar kiçik bir küləyin az qala nəhəng gəmini yan tərəfə yıxmasını seyr etdilər.
 

Gəmi daha sonra düzəlsə də, başqa bir külək əsərək, gəmini silah tərəfinə yıxıb.


Vasa gəmisinin batması nəticəsində 30-a yaxın adam boğularaq ölüb və krallıq araşdırmaya başlayıb.


İstintaqı 17 şura üzvü və dəniz zabitlərindən ibarət xüsusi komissiya aparıb.
 

Zabitlər və ekipaj üzvləri heç bir qanun pozuntusundan xəbərsiz olduqlarını və Vasa döyüş gəmisi suya salınmazdan əvvəl hər şeyin qaydasında olduğunu bildiriblər.


Lakin gəmi kapitanı Yoran Matsonun etirafı komissiyanı heyrətə salıb.


Matssonun sözlərinə görə, gəminin suya buraxılmasından bir ay əvvəl kapitan Söfring Hanssonun əmri ilə nümayiş keçirilib və bu nümayiş zamanı gəminin son dərəcə qeyri-sabit olduğu müəyyən edilib.


Gəminin qeyri-sabit hesab edilməsinə baxmayaraq, Fleming, yəqin ki, kralın gəmini mümkün qədər tez uğurla hazırlaması üçün təzyiq göstərdiyinə görə, bu barədə rəhbərlərinə məlumat verə bilməyib


Bütün bunlar kralın “Vasa”nın debütünü sürətləndirmək əmri ilə birlikdə son, fəlakətli nəticəyə gətirib çıxarıb. Gəmi 300 ildən çox Baltik dənizinin dibində qalıb.
 

Nəticədə gəminin kapitanı həbs edilib.


1961-ci ildə batmış gəmini xilas etmək üçün arxeoloqlar rəsmi səylərə başladılar.


Gəminin gövdəsinin təxminən 95%-i tam toxunulmazlıqla uğurla xilas edildi.
 

Gəmi geri alındıqdan sonra dalğıclar qrupu dirək və əsas dirək hissələri, bir neçə heykəl və çökmüş dimdiyi başı kimi gəmidən düşmüş parçaları toplamaq üçün üç il çalışıb.
 

Arxeoloqlar gəminin gövdəsindən 40 mindən çox əşyanı uğurla çıxarıblar.


“Vasa” 1990-cı ildən Stokholmdakı Vasa Muzeyində ictimaiyyətə nümayiş etdirilir və dünyada mövcud olan yeganə qorunan 17-ci əsr döyüş gəmisi olaraq qalır.

 

Aynil

Sfera.az


OXŞAR XƏBƏRLƏR