Bloqqerlərə özlərini ərəb şahzadəsi kimi göstərməklə satış etmək qadağan edilib

Çində məhsulları tanıtmaq üçün özünü "Yaxın Şərq şahzadələri" kimi təqdim edən şəxslərin hesabları bloklanıb.
Sfera.az bildirir ki, sosial şəbəkələrin Çin seqmentində Yaxın Şərqin kral ailələrinə aid olduğu iddia edilən tendensiya yerli bloqqerlər arasında populyarlıq qazanır. Bu yolla abunəçilərə daha çox müxtəlif, adətən keyfiyyətsiz mallar satmaq olur. Məsələn, sosial şəbəkədə 100.000 izləyicisi olan Luo Jialing, zərif qızılı axşam paltarı geyinmiş və parlaq jade boyunbağı ilə bəzədilmiş dəbdəbəli bir villanın qarşısında poza verdiyi videosunu paylaşıb. Ərəb görünüşlü bir kişini qucaqlayaraq, onun əri olduğunu, zəngin və nüfuzlu Səudiyyə Ərəbistanı ailəsindən olan gənc şahzadə olduğunu iddia edib.
O, əri ilə Səudiyyə Ərəbistanına köçməyi planlaşdırdığını və buna görə də Çindəki "yüz milyonlarla aktivini" satdığını bildirib.
Başqa bir misal, canlı yayım zamanı digər bir bloqqer 50 yuandan (7 ABŞ dolları) aşağı qiymətə “Fransız ətri” və “Britaniya kral yuyucu tozları” etiketli müxtəlif məhsulları təklif edib.
Bununla belə, bir çox izləyicilər şahzadələrin niyə dəbdəbəli əşyalar deyil, adi əşyalar satdıqlarına şübhə ilə yanaşıblar. Eyni zamanda, moderator şübhə edənləri dərhal yayımdan uzaqlaşdırıb.
Bundan əlavə, hicablı ənənəvi Yaxın Şərq geyimində olan başqa bir bloqqer lüks avtomobilində öz “Dubay şahzadəsi”nin yanında əyləşib. O, ərindən boşanmaq planlarını açıqlayıb və aktivləri ləğv etmək üçün ucuz qiymətə mal satmaq niyyətində olduğunu bildirib.
Yayım zamanı 300 cüt corab 6 yuana, yəni bir dollardan aşağı qiymətə satılıb, hər biri 6,99 yuana 2 kq “Britaniya yuyucu tozu” üçün 1000-dən çox sifariş qeydə alınıb.
Qeyd olunur ki, influencerlər əcnəbi aktyorları şahzadə və şeyx obrazına salmaq üçün işə götürür, eyni zamanda keyfiyyətsiz mallar satırlar. Daha sonra onların hesablarına qadağa qoyulub və məhsulları satışdan çıxarılıb.
Dubayın Çin İcması da ərəb kral ailəsinin heç bir üzvünün canlı yayım vasitəsilə Çində satışına icazə vermədiyini açıqlayan bir bəyanat yayıb.
"Yaxın Şərq Şahzadəsi"nin viral canlı yayım fenomeni materik Çində sosial mediada geniş müzakirələrə səbəb olub.
Çin sosial şəbəkəsi “Weibo”da bir istifadəçi paylaşıb: "Anam bir dəfə şahzadə adlanan bir qızdan 30 yuana (4 ABŞ dolları) ətir alıb, dəhşətli iy gəlirdi. Ucuz təkliflərə aldanmayın; bu, zəif mühakimə qabiliyyətinə malik yaşlı insanları hədəf alan açıq-aşkar fırıldaqdır".
Aysel