Təyyarələrin Sakit Okeanın üzərindən uçmamasının səbəbi nədir?

Səmada uçmaq və dünyanın dörd bir tərəfini araşdırmaq maraqlı təcrübədir. Lakin bu möhtəşəm səyahətlərin arxasında marşrutların necə müəyyən edildiyi ilə bağlı maraqlı bir fakt var. Sakit Okeanın ucsuz-bucaqsız mavi rəngi göz qamaşdırsa da, əksər təyyarələr bu nəhəng su hövzəsini keçmək əvəzinə quru yollarını seçirlər. Bəs, niyə belədir?
Sfera.az mövzu ilə bağlı maraqlı yazı təqdim edir:
Müasir aviasiyada təyyarələrin marşrutlarını təyin edərkən nəzərə alınan bir çox xırda detallar var. Bunlardan biri uçuşların Sakit Okean (Sakit Okean) əvəzinə quru marşrutları ilə həyata keçirilməsidir.
Əvvəla, bu seçimi başa düşmək olduqca sadədir: Çünki kontinental marşrutlar həm daha qısa, həm də daha sərfəli olur. Sakit okean kimi böyük bir okeanı keçməkdənsə quru yolu ilə getmək daha qısa ola bilər.
Bu, təyyarəyə yanacağa qənaət etməyə imkan verir və buna uyğun olaraq bilet qiymətləri azala bilər.
Həmçinin, okean üzərindəki hava şəraiti bəzən dostcasına ola bilər. Fırtınalar və turbulentlik uçuşu çətinləşdirə bilər. Quru marşrutları pilotlara və sərnişinlərə daha dinc uçuş təcrübəsi təqdim edərkən bu çətinlikləri minimuma endirir və təbii ki, fövqəladə hallar var. Okeanın ortasında problem yarandıqda, təhlükəsiz eniş yeri tapmaq və xilasetmə qruplarına çatmaq çətin ola bilər. Quru bölgələrində belə vəziyyətlərə daha yaxşı hazırlıq görülür.
Təbii ki, istisnalar da var. Məsələn, Transpasifik Uçuşlar. Bu uçuşlar 1930-cu illərdən etibarən həyata keçirilir və Havay, Yeni Zelandiya və Avstraliya kimi yerlərə həyata keçirilir.
Sakit Okeanda Yeni Zelandiya və Solomon adaları kimi yerlərə uçarkən bu qorxunc okeandan keçməlisən.
Aysel