Dünyanın ən dəyərli brendləri açıqlandı: Zirvədə sürpriz yoxdur
“Brand Finance”in "Dünyanın 500 Ən Dəyərli Markası" araşdırması yekunlaşıb.
Sfera.az bildirir ki, “Apple” yenidən 574,5 milyard dollarlıq marka dəyəri ilə dünyanın ən dəyərli brendi olub. “Apple” ötən ilki bu titulu qoruyub və 2024-cü ildəki 516,6 milyard dollardan bu il brend dəyərini əhəmiyyətli dərəcədə artırıb.
“Brand Finance” Türkiyə Direktoru Muhterem İlgüner dünyanın ən dəyərli 500 markasının ümumi dəyərinin 2025-ci ildə 10% artaraq 9,5 trilyon dollara çatacağını bildirib. Bu artım qlobal iqtisadi artım tempini (3%) əhəmiyyətli dərəcədə üstələyib.
Türk markaları niyə bu siyahıda yoxdur?
Türkiyənin brendləşmə prosesində hələ də istənilən səviyyəyə çatmadığını bildirən İlgüner bu qiymətləndirmələri edib:
Qlobal reytinqdə ən aşağı brend dəyəri 4,9 milyard dollardır, lakin türk markaları bu dəyərə çata bilmədiklərindən reytinqə girə bilməyiblər. Türk markalarının marka dəyəri qlobal reytinqin ən altındakı markalarla müqayisə edildikdə, fərq getdikcə daha da böyüyür.
Ölkələrin zənginləşdiyini və öz brendləri ilə ad qazandığını bildirən İlgüner bu misalları paylaşıb:
Red Bull (Avstriya): 9,7 milyard dollar
Lego (Danimarka): 11 milyard dollar
Rolex (İsveçrə): 18,8 milyard dollar
Viettel (Vyetnam): 6,4 milyard dollar
Türkiyənin beynəlxalq miqyasda marka dəyərini artırması lazım olduğunu vurğulayan İlgüner, milli markalaşma hərəkatının zəruriliyinə diqqət çəkib. Bildirib ki, bu proses təkcə dövlət sektorunun deyil, həm də özəl sektorun bütün maraqlı tərəflərinin iştirakı ilə həyata keçirilməlidir.
Qeyd edək ki, 2025-ci il reytinqində “Apple”-ı aşağıdakı markalar izləyib:
Microsoft: 461,1 milyard dollar
Google: 413 milyard dollar
Amazon: 356,4 milyard dollar
Walmart: 137,2 milyard dollar
Samsung: 110,6 milyard dollar
TikTok: 105,8 milyard dollar
Facebook: 91,5 milyard dollar
NVIDIA: 87,9 milyard dollar
Dövlət Şəbəkəsi: 85,6 milyard dollar
Xanım