“Coca-Cola” Milad reklamı üçün süni intellektdən istifadə etdi - FOTO

“Coca-Cola” Milad reklamı üçün süni intellektdən istifadə etdi - FOTO

“Coca-Cola” şirkəti 30 il əvvələ aid Milad reklamını yeniləmək üçün süni intellektdən istifadə edib. Brend 1995-ci ildən bəri yayımlanan məşhur "The Holidays Are Coming" reklam çarxına müasir twist qoyub. 

 

Sfera.az bildirir ki, “Coca-Cola” ənənəvi reklam çarxında süni intellektdən istifadə edərək köklü dəyişiklik edilib. Lakin insanlar buna sevinməyiblər.

 

Bu həftənin əvvəlində yayımlanan "The Holidays Are Coming" ("Bayramlar Gəlir") reklamının 16 saniyəlik yeni versiyasında qış fəslində bir şəhərdə hərəkət edən qırmızı “Coca-Cola” yük maşınlarının eyni simvolik melodiya və görüntüləri var.

 

Orijinalda əsl aktyorlar və Milad işıqları ilə bəzədilmiş iki tonluq yük maşınları görünsə də, bu ilki reklam tamamilə süni intellektdən istifadə etməklə hazırlanıb, yəni görüntülərin heç biri canlı hərəkətdə lentə alınmayıb

 

Şirkət yeni reklamın vaxta və pula qənaət etmək üçün effektiv üsul olduğunu və artıq izləyicilər arasında hit olduğunu bildirib.

 

Bu arada, reklamın “Youtube”da bəyənməməsi bəyənmələrdən üç dəfə çox olub. Şərhlərdə reklamın "ruhsuz" olduğunu yazırlar:

 

"Təsəvvür edin ki, ruhsuz süni intellektdən istifadə edərək bayramın ruhunu satmağa çalışırsınız"

 

"Pepsi”nin hal-hazırda edə biləcəyi ən ağıllı şey, əsl əl işi reklamı yayımlamaq və “Coca-Cola”nı kölgədə qoymaqdır"

"Həqiqətən dəhşətli. 265 milyard dollarlıq bir şirkət AI videosu ilə xərcləri azaltmaq istəyir".

 

"AI-dən Milad bayramınız mübarək! Elə bil, alüminium ağacıdır"

 

İstifadəçilər yeni videoya “Həyatımda gördüyüm ən pis “Coca-Cola” reklamıdır”-deyə yazıblar.

 

“Coca-Cola”nın AB üzrə marketinq direktoru Javier Meza bildirib ki, şirkət daha müxtəlif aktyor heyəti və süni intellekt texnologiyasından istifadə edərək bugünkü dövrə uyğunlaşmaq istəyir.

 

"Biz "bunu AI ilə etməliyik" deməyə başlamadıq. Qısacası, bayramları indiki vaxta gətirmək istəyirik və sonra bunun həlli kimi AI-ni tapdıq"-deyə bildirib.

 

Kadrlarda yük maşınlarının alqışlayan tamaşaçılarla dolu şəhərdə hərəkət etdiyi və hətta bir cüt qütb ayısının yanından keçdiyi görünür.

 

Bu vaxt, sevimli reklamın orijinal versiyası, qarlı bir axşam ortasında zəng çalmaq üçün qaçan kiçik bir oğlanla başlayır.

 

Son kadr bir şüşə “Coca-Cola” şüşəsindən bir qurtum alan Şaxta babanın nostalji kadrıdır.


OXŞAR XƏBƏRLƏR

145 ilin izi: buxardan QR koda uzanan relslər

1880-ci ilin yayında ilk buxar lokomotivi Bakıdan Sabunçuya səyahətə çıxdı. Dəmirdən körpülər, poladdan qatarlar, neftin ətri ilə dolu vaqonlar…  ...

XI sinfi bitirənlərin SAYI AÇIQLANDI

2024-2025-ci tədris ilində ümumi orta təhsil səviyyəsi üzrə 157 802 nəfər, tam orta təhsil səviyyəsi üzrə isə 116 222 nəfər şagird məzun olacaq.   Bu b...

Azərbaycan bu gün təkcə regionda deyil, eləcə də dünyada əsas enerji ixracatçısı kimi tanınır

Regionun aparıcı sənaye tədbiri olan və hər il qlobal enerji liderlərini bir araya gətirən “Baku Energy Week” 30-cu dəfə fəaliyyətə başlayır. Təşkil...

Azərbaycanın Keniyada səfirliyi açıldı – FOTO

  Azərbaycanın Keniyadakı səfirliyinin açılış mərasimi olub.   Sfera.az xəbər verir ki, bu barədə Azərbaycan Xarici İşlər Nazirliyi məlu...

Fil marketə basqın etdi: Ərzaq məhsullarını yedi - FOTOLAR

Taylandın Nakhon Ratçasima əyalətində nadir hadisə baş verib. Bir böyük fil marketə daxil olaraq ərzaqları yeyib. Sfera.az xarici mediaya istinadən xəbər v...

Laçına MDB-nin mədəniyyət paytaxtı sertifikatı təqdim olundu

Mədəniyyət Nazirliyi və Laçın rayonunda Prezidentin xüsusi nümayəndəliyinin təşkilatçılığı ilə iyunun 3-də Laçın şəhərində “MDB-nin mədəniyyət paytaxtı &n...