Futbolçular niyə oyunun əvvəlində uşaqlarla meydana ÇIXIR?

Futbolçular niyə oyunun əvvəlində uşaqlarla meydana ÇIXIR?

Uzun illərdir ki, futbol komandaları azyaşlı uşaqlarla əl-ələ verib meydanlara çıxır, hətta uşaqlarla birgə dövlət himnlərini oxuyurlar. Bəs bu ənənənin haradan gəldiyini düşünmüsünüzmü? 

 

Sfera.az hər matçın əvvəlində sevimli görüntülərə səbəb olan bu ənənənin haradan gəldiyini sizə təqdim edir.

 

Futbol matçları başlamazdan əvvəl komandaların azyaşlı uşaqlarla əl-ələ verərək meydana çıxdığını görmüsünüz.


Bu ənənənin tarixinə nəzər salaq.

 

Ənənənin dəqiq mənşəyi bəlli olmasa da, onun ən azı 1990-cı illərin ortalarından bəri mövcud olduğunu deyə bilərik.


Məsələn, fotoda 1996-cı ilin noyabrında Liverpool - Everton matçından əvvəl iki komandanın kapitanları ilə poza verən iki azyaşlı uşağını görə bilərsiniz. Bu foto uşaqlarla meydançaya çıxmaq ənənəsinin ilk nümunələrindən biridir. Fransa və İtaliya arasında oynanılan “UEFA Avro 2000” Finalında ilk beşliyə daxil olan hər bir oyunçunu bir uşaq müşayiət edirdi.


Fransa və İtaliya arasında UEFA Avro 2000 Finalında futbolçular hər biri bir uşaqla meydana çıxıblar.


Ənənə 2002-ci il Dünya Kubokunda “FIFA” və “UNICEF”in “Uşaqlara Bəli Deyin” kampaniyası çərçivəsində hər bir idmançını meydanda bir uşaq müşayiət edərkən daha çox beynəlxalq diqqəti cəlb etdi. “FİFA” və “UNICEF” burada “bütün uşaqların sağlam həyat və keyfiyyətli ibtidai təhsil hüququnu təşviq etmək və qorumaq” proqramı üzrə əməkdaşlıq ediblər.


Bəyanatın davamı olaraq bunun "futbol azarkeşlərinə uşaqlar üçün uyğun bir dünyanın qurulmasında mühüm rol oynamalı olduqlarını xatırladan simvolik bir hərəkət" olmasının nəzərdə tutulduğu ifadə edilib.


Bu günlərdə isə uşaq-oyunçu cütləşmələrinin arxasında duran məntiq və uşaqları meydançaya çıxarma prosesi klubdan və rəqabətdən asılı olaraq çox dəyişir.


Uzun müddət Dünya Kubokunun sponsoru olan “McDonald's” oyunçuları müşayiət edəcək uşaqları seçmək üçün tez-tez beynəlxalq lotereya keçirir. “McDonald's”da qlobal marketinq üzrə təqaüdçü Dean Barrett deyir:

 

“Dünya Kubokunda iştirak etmək özlüyündə bir tamaşadır, eləcə də uşaqların dünyanın hər yerindən digər uşaqları və digər imkanları mədəni şəkildə yaşamaq şansı var".


Bu ənənə həm də yaxşı gəlir mənbəyidir.


2018-ci ildə aparılan bir araşdırma göstərib ki, çoxsaylı Premyer Liqa komandaları uşaqları bir matça müşayiət etmək üçün adətən £150-600 funt sterlinq tələb edirlər. Başqa sözlə, “maskot paketləri” avadanlıq, imza və ya başqa şeyləri əhatə edir, lakin bu təcrübə maddi vəziyyəti zəif olan uşaqlara bu imkanı vermədiyi üçün tənqidlərə də səbəb olur.


Gəlin prosesin necə davam etdiyinə nəzər salaq.


Məsələn, “Chelsea” hər il gözləmə siyahısına əlavə etmək üçün 250 namizəd seçir və bu uşaqların tamaşaya təyin olunması üçün daha dörd il vaxt lazımdır. Bu uşaqlar oynadıqları vaxta qədər çox yetkin olmadıqlarına əmin olmaq üçün müraciət etdikləri zaman 0-8 yaşları arasında olmalıdırlar. Ancaq klub hazırda o qədər istəklərlə doludur ki, gələcəkdə yeni müraciətləri belə qəbul etmirlər. Yekun olaraq deyə bilərik ki, ənənənin tam tarixi bəlli olmasa da, qarışıq və birmənalı qarşılanmayan yolu var.

Aynil


OXŞAR XƏBƏRLƏR