İşçiləri işə necə cəlb etmək olar? - Mütəxəssisdən TƏKLİF
"İctimaiyyətlə əlaqələr sahəsində daxili ünsiyyətin təşkil edilməsi brend üçün olduqca önəmlidir. Daxili kommunikasiya işçilərin işə cəlb olunmasını təşviq etmək, təşkilat məqsədlərini uyğunlaşdırmaq üçün əsas vasitədir".
Sfera.az xəbər verir ki, bu barədə fikirləri İnsan Resursları üzrə mütəxəssis Rəşad İmanov bildirib. Onun sözlərinə görə, effektiv daxili ünsiyyət şəffaflıq, əməkdaşlıq və etimadı inkişaf etdirməyi özündə birləşdirir:
“İşçiləri məlumatlı saxlamaqla təşkilatlar brend mesajlaşmasını gücləndirmək və biznes məqsədlərinə nail olmaq üçün işçi qüvvəsinin kollektiv gücündən istifadə edirlər. İşçilər brendin ən güclü müdafiəçiləridir. Onlar kifayət qədər məlumatlı olduqda və təşkilatın missiyası ilə bağlantılı olduqlarını hiss etdikdə təbii olaraq səfir olurlar və öz şəbəkələri ilə şirkət haqqında müsbət mesajlar paylaşırlar. Xəbər bülletenləri kimi daxili kommunikasiya təşəbbüsləri işçiləri brendin müdafiəçisinə çevirir. Mesajlaşmadakı uyğunsuzluqlar brend imicini zəiflədə və etibarı sarsıda bilər. Şirkət daxilindəki hər kəsin brendin dəyərlərini və mesajlaşmasını başa düşməsini təmin etmək üçün daxili ünsiyyət mühüm rol oynayır. Daxili mesajlaşmanı xarici kommunikasiyalarla uyğunlaşdırmaqla, PR mütəxəssisləri brendin şəxsiyyətini və nüfuzunu gücləndirərək bütün təmas nöqtələrində ardıcıllığı saxlaya bilərlər".
Mütəxəssis qeyd edib ki, böhran zamanlarında operativ və əlaqələndirilmiş cavab tədbirləri üçün effektiv daxili ünsiyyət vacibdir.
"Təşkilatlar işçiləri məlumatlandırmaq və onlara aydın göstərişlər verməklə çaşqınlığı minimuma endirə və potensial reputasiya zərərini azalda bilərlər. Bundan əlavə, daxili kommunikasiya kanalları əks-əlaqə, narahatlıqları həll etmək və çətin vaxtlarda dəstəyi toplamaq üçün əvəzolunmaz platformalar kimi xidmət edir. Yaxşı icra edilmiş daxili kommunikasiya strategiyası işçilərin məmnunluğuna kömək edir. İşçilər özlərini dəyərli və təşkilata bağlı hiss etdikdə motivasiyalı, məhsuldar və sadiq olurlar. Bundan əlavə, şəffaf ünsiyyət aidiyyət və etibar hissini gücləndirir, işçilərin saxlanmasını artırır. Daxili ünsiyyət təşkilat daxilində bilik mübadiləsini, əməkdaşlığı və yeniliyi asanlaşdırır. Ünsiyyət üçün açıq kanalları inkişaf etdirməklə, işçi qüvvəsinin kollektiv intellektindən istifadə etmək, innovasiyaya və böyüməyə təkan vermək olar. Bundan əlavə, effektiv ünsiyyət şöbələrarası əməkdaşlığa və komanda işi mədəniyyətini təşviq etməyə kömək edir. Daxili kommunikasiya sadəcə PR daxilində dəstək funksiyası deyil, eləcə də, təşkilati uğurun əsasını qoyan strateji imperativdir. İşçilərlə şəffaf, cəlbedici və ardıcıl ünsiyyətə üstünlük verməklə, müsbət iş yeri mədəniyyətini inkişaf etdirə, brend mesajlaşmasını gücləndirə və nəticədə təşkilatın reputasiyasını və nəticələrini artırmaq olar”.
Ülkər Abdurahmanlı