Tiffany və Beyonce 2000-ci illərin zərgərlik kolleksiyasını təqdim etdi - FOTOLAR

Beyonce 2000-ci illərin klassik boyunbağılarını yenidən təqdim etmək üçün Tiffany & Co. ilə əməkdaşlıq edir.
Sfera.az bildirir ki, Beyons 23 il əvvəl hit olan ikonik kulonlarını geri qaytarıb.
Məhdud sayda buraxılış “Return to Tiffany x Beyonce” ilk dəfə 1969-cu ildə buraxılmış brelokdan ilhamlanan məşhur ürək formalı asma boyunbağıların xatirəsinə həsr olunub.
Pop-ulduz on minlərlə tamaşaçı toplayan “Renessans” dünya turnesinin uğurunu belə qeyd edib.
Beyoncenin konsert geyimlərindən biri
Kulonlarla ikonik “Tiffany” zərgərlik məhsulları 2000-ci illərin əvvəllərində məşhur idi. Xüsusilə yeniyetmələr arasında, onları çox məşhur etdi. Çox vaxt onlar hədiyyə olaraq alınırdı.
Kapsul kolleksiyası indi Kraliça B-nin imzası olan “Renessansa xoş gəlmisiniz” şüarı və altında Beyonsenin adı olan ikonik “Return to Tiffany Heart Tag” cazibədar qolbaqını yenidən buraxıb.
2000-ci il modası və nostalji hal-hazırda, xüsusən də həmin nəsil və gənclər arasında dəbdədir, buna görə də retrodan ilhamlanmış zərgərlik tez bir zamanda tükənəcək.
Satışdan əldə edilən bütün gəlirlər “Tiffany & Co.”, “BeyGOOD” və “Şon Karter” Fondu arasında davam edən əməkdaşlıq olan Sevgi haqqında Təqaüd Proqramına yönəldiləcək.
Qeyd edək ki, “Tiffany & Co.” müğənninin "Crazy In Love" dünya turunun rəsmi sponsoru olub və Beyonce səhnədə brendin bir çox təsir edici zinət əşyalarını, o cümlədən möhtəşəm brilyant qaşlı sırğalarını taxıb.
Xatırladaq ki, Beyons son bir neçə ildə dəbdəbəli zərgərlik evi “Tiffany & Co” ilə işləyir. Daim brendin reklam kampaniyalarında rol alsa da, ilk dəfədir öz zərgərlik kolleksiyasını buraxır.
Kolleksiyanın satışı şənbə günü, Beyons Nyu Cersidə çıxış edəcəyi vaxt başlayacaq.
Xatırladaq ki, sentyabr ayında “Beyonce Tiffany & Co”nun reklam kampaniyasında rol almışdı. 40 saatlıq reklam kampaniyası üçün xüsusi olaraq hazırlanmış “Tiffany HardWear” boyunbağı da daxil olmaqla, markanın sifarişi ilə klassikləri birləşdirən “Love Yourself Lose” gecəyə damğa vurub.
2021-ci ildə Beyonce və həyat yoldaşı, 52 yaşlı Cey Zi "About Love" brendinin reklam kampaniyasında rol alıb. Beyonce reklam fotosessiyasında əvvəllər Audrey Hepburn tərəfindən geyilən unikal 129 karatlıq “Tiffany” sarı brilyantını nümayiş etdirib.
Odridən sonra və Beyonsdan əvvəl bənzərsiz sarı almazı Ledi Qaqa Oskar mərasimində taxmışdı. Dəyəri 30 milyon dollardan çox olsa da, heç biri satmaq fikrində deyil. O, Tiffany brendinin simvolu və maskotudur.
Aysel
Sfera.az