Rəqəmsal Moda Nyu York Moda Həftəsini necə ələ keçirdi?

Rəqəmsal Moda Nyu York Moda Həftəsini necə ələ keçirdi?

Nyu York Moda Həftəsi çərçivəsində keçirilən və rəqəmsal moda nümayişi mərkəzinə çevrilən üç günlük “Rəqəmsal Moda Həftəsi 2023” yenicə başa çatıb. Bu moda həftəsinin özəlliyi ondan ibarətdir ki, Web3 tədbirləri fiziki və rəqəmsal modanı özündə birləşdirib.

 

Bəs hansı hadisələr baş verdi?

 

Sfera.az bildirir ki, üç günlük tədbirin ilk günü süni intellektin roluna dair qlobal panel müzakirələrinin daxil olduğu Şəbəkələşmə və Spiker Sammiti baş tutub.

 

İkinci gün isə iştirakçıların rəqəmsal avatarlar vasitəsilə virtual dünyanı kəşf edə biləcəkləri “Metaverse Fashion Experience”in açılışı olub.

 

Panel müzakirələrinin iştirakçıları və məruzəçiləri arasında ZERO10 məhsul direktoru Maksim Rayxrud, Eksklüziv Kommersiya Direktoru Olivier Mouangeon və Sensorium baş direktorunun müavini Saşa Tityanko da olub.

 

Nəhayət Nyu-York Rəqəmsal Moda Həftəsinin son günündə tamaşaçılar rəqəmsal moda sənayesinin fiziki sənaye ilə qarışmasını izləyə bildilər. Fiziki moda elementlərinə holoqramlar, virtual sərgilər və Web3 üzərində işləyən qlobal rəssamların və modelyerlərin moda nümayişləri daxildir.

 

ZERO10 platforması LODE ilə birlikdə tədbirlərdə heç də az aktiv olmayıb. İştirakçılara rəqəmsal modanın brendləri necə idarə etməsi və rəqəmsal modaya çevrilməsi haqqında daha çox məlumat əldə etməyə kömək edib.

 

ZERO10 həmçinin müstəqil moda dizaynerləri olan phygital-ın beş kostyumunu təqdim edib ki, bunlara Payız/Qış 23 Private Policy Kolleksiyasından və artırılmış reallıqdan olan əşyalar daxildir.

 

Private Policy

 

Nyu-Yorkda fəaliyyət göstərən “Private Policy” moda brendi Yer kürəsindəki bütün canlıların bir-birinə bağlılığını vurğulayan "Biz Hamımız Heyvanıq" adlı Payız/Qış 23 kolleksiyasını təqdim etdi.

 

Kolleksiyada Amur bəbiri və qanadsız donuz balığı kimi nəsli kəsilməkdə olan növlərin qrafik təsvirləri var.

 

Təqdim olunan beş kostyumdan ikisinin fiziki versiyada analoqu var idi. Onlar fevralın 11-də Nyu-Yorkda keçirilən sərgidə nümayiş etdirilib. Geyim həmçinin 18 fevralda Londonda Rəqəmsal Moda Həftəsində nümayiş etdirilib.

 

“Private Policy”nin ZERO10 ilə əməkdaşlığı kolleksiyanın indi ZERO10 tətbiqi vasitəsilə kolleksiyadan olan əşyaları virtual olaraq sınaqdan keçirə bilməsi ilə nəticələnib.

 

CFDA üzvü Vivien isə Tam rəqəmsal dünyanı podiuma doğru aparıb. AW23 "Waving into the Metaverse" kolleksiyasında dizayner Honq-Konqun utopik baxışından ilhamlanıb. Kolleksiyanın dizaynlarında 12 Çin bürcü simvolunun təsvirləri NFT şəkilləri ilə yan-yana yer alır və bunu sivilizasiyanın beşiyini metaversedə toxumaq kimi görürdü.

 

BCBGMaxAzria x Maeve Reilly

 

BCBGMaxAzria x Maeve Reilly də Decentraland Metaverse-də nümayiş zamanı öz kolleksiyasını rəqəmsal şəkildə təqdim edib. Virtual tədbirə Reilly avatarları və brendin kreativ direktoru Albino Riqanello ev sahibliyi edib. O, 16 parçadan ibarət axşam paltarı xəttini təqdim edib. Geyimlərin hər biri fiziki formatda peyda olub və real dünyada satın alına bilər.

 

Nyu-York Rəqəmsal Moda Həftəsində Anastasiya Sladkova, Clo B, DOPE GLOBAL, Maya ES, MOS Brand, Schieva x Tokyo White, Tony Murray və Zoha Khan da daxil olmaqla digər dizaynerlər və brendlər iştirak ediblər.

 

Nyu York Rəqəmsal Moda Həftəsi real və rəqəmsal moda dünyalarını bir araya gətirdi. Tamaşaçılara fiziki və rəqəmsal modanın maraqlı kolleksiyaları, eləcə də məlumatlandırıcı müzakirələr təqdim etdi. Tədbir dünyanın hər yerindən müstəqil dizaynerlər üçün öz dizaynlarını nümayiş etdirmək üçün rəqəmsal platforma rolunu oynayıb.

 

Aynil

Sfera.az

 


OXŞAR XƏBƏRLƏR