10 il əvvəl tələbat olmayan peşələr hansılardır?

10 il əvvəl tələbat olmayan peşələr hansılardır?

Ara-sıra, ölümə yaxınlaşdığımızı və qocaldıqca zamanın necə sürətlə keçdiyini düşünəndə cəmiyyətin on il əvvəlkindən nə qədər fərqli olduğuna nəzər salırıq. Yeni məhsullar, yeni xidmətlər, yeni texnologiyalar, yeni hökumətlər və yeni tendensiyalar - yeni karyeralar da daxil olmaqla, on il ərzində çox şey dəyişib.
 

Korporasiyalar və startaplar əsrin əvvəlində yad anlayışlar olan unikal məşğulluq imkanları yaratdılar. Bu gün onların bir çoxu populyar işlərə çevrilib, bu vəzifələrin bir çoxu bizə yüksək maaşlı karyeralara nail olmaq imkanı verir.
 

Budur, Sfera.az 10 il əvvəl mövcud olmayan 15 işi təqdim edir.

1. Sürücüsüz avtomobil mühəndisi


Sürücüsüz avtomobillər avtomobillərin gələcəyidirmi? Tesla Motors-dan General Motors-a qədər bir çox böyük avtomobil istehsalçıları texnologiyanı təkmilləşdirmək üçün illər və milyonlarla dollar sərf edərək avtonom avtomobillər hazırlayırlar.

Bu avtomobillərin sükanı bir insan tutmadan işləməsini təmin etmək üçün sürücüsüz avtomobil mühəndisləri işə götürüblər. Bu mövqenin böyüməsi inkişaf edən sənayenin gücünü xatırladır və yalnız 50 il əvvəl elmi-fantastik romanlarda rast gəldiyimiz konsepsiyanı sürətləndirir.
 

2. Sosial media influencer
 

Sosial media həyatımızın və iqtisadiyyatımızın kritik komponentinə çevrilib. Twitter, Facebook, YouTube və indi TikTok-un bazarda nə qədər rol oynadığını etiraf və qəbul etmək istəməsək də, belədir.

Brendlər sosial medianın gücünü başa düşür, ondan müxtəlif yollarla istifadə edirlər. Strategiyalardan biri məhsul və ya xidməti tanıtmaq üçün sosial media influencer işə götürməkdir. Bir sosial media influencerinin Instagram və ya YouTube-da bir, iki və ya on milyon izləyicisi varsa, bu şəxs şirkətlər üçün əsas “hədəf” olacaq - istər videoda pullu bir reklam, istərsə də bir tvitdə səs-küy.


3. Bitkoin analitiki

 

Bitkoin və digər kriptovalyutaların artması sayəsində blokçeyn sürətlə ayrılmaz və təsirli bir texnologiyaya çevrilir. Bir neçə il əvvəlin adi hesablamaları kimi, artan sayda korporasiyalar blokçeynə keçir.

Lakin bu məqsədə çatmaq üçün bu müəssisələr blokçeyn analitiklərindən istifadə edirlər. Bu peşəkarlar blokçeynlə əlaqə saxlayan sənayenin inkişafına kömək edə biləcək aktivlər və sürətləndiricilər istehsal edirlər.
 

4. Podkast prodüseri
 

İndi kimin podkasti yoxdur? 30 milyondan çox epizod olan təxminən 850.000 podkast olduğu təxmin edilir. 12 yaşdan yuxarı ABŞ istehlakçılarının yarısının podkastlara qulaq asdığını nəzərə alsaq, bu, çox böyük bir bazardır. Hər kəs aksiyaya qoşulur və bu, əmək bazarına da əla əlavədir. Çünki yeni tələb olunan sahəyə tələbat yaranıb: podcast istehsalçıları.

Bu mövqe podcast idarəçiliyi, keyfiyyətə nəzarət, qonaq araşdırması və qonaqların planlaşdırılması kimi bir çox məsuliyyətlərə malikdir. Podkastlar sənayenin güc oyunçuları arasında daha çox yayıldıqca, podkast istehsalçılarına bugünkündən daha çox tələbat olacaq.

5. Teletibb həkimi
 

Teletibb bir neçə ildir mövcuddur, lakin o, COVID-19 pandemiyasından sonra daha sürətli inkişaf edib. Sektorun böyüməsi yeni iş yerlərində partlayışa və hətta həkimlərin tibb praktikasının da dəyişməsinə səbəb oldu.


Teletibb həkimi onlayn söhbət, video məsləhətləşmələr və telefon kimi virtual ünsiyyət kanalları vasitəsilə xəstəyə uzaqdan qulluq təklif edir.

Şəxsi klinikalar qalmaq üçün burada olsa da, bu, tibb işçilərinin xəstələri ilə necə işləməsi ilə bağlı başqa bir təcrübəyə çevrilir. Bu da yüksək maaşlı mütəxəssislər üçün müştərilərinə hesabat vermənin başqa bir yoludur.
 

6. İT mütəxəssisləri
 

Bir çox şirkətlər nəhayət, bu “vəhşicəsinə” uğurlu texnoloji inkişafdan ehtiyatlanaraq buludlara doğru gedirlər. Bu gün ən çox kimə müraciət edirlər? Ən məşhur STEM sahələrindən biri: İT mütəxəssisləri.

Bunlar firmanın hesablama strategiyasını hazırlayan, informasiya qəbul planlarını tərtib edən, informasiya idarəetmə və monitorinq sxemini quran və informasiya tətbiqi dizaynını hazırlayan informasiya texnologiyaları mütəxəssisləridir. İT texnologiya hesablamaları 2011-ci ildə özünün başlanğıc dövründə idi və son bir neçə ildə o, sürətlə inkişaf etmişdir.


7. Uber / Lyft sürücüsü

Dünyada təxminən beş milyon Uber/ Lyft sürücüsü var. Bu iki şirkət nəqliyyat oyununu tamamilə dəyişdirərək, sənayeyə yenilik gətirdi. Onlar həmçinin sərnişin daşımalarından qida çatdırılmasına və kuryer xidmətinə qədər risk ediblər.

Real vaxtda qənaət etmək əlamətdar oldu. Artan tələblə əlaqədar olaraq, nəqliyyat vasitələrini maksimum dərəcədə artıran, Uber və Lyft üçün sürücü kimi qeydiyyatdan keçən insanların sayında əhəmiyyətli artım oldu.


8. Dron operatoru
 

Dronlar on il əvvəl hələ də çox ezoterik texnologiya idi və əsasən orduda istifadə olunurdu. On il sonra dronlar daşınmaz əmlakdan tutmuş nəqliyyata və məzmun istehsalına qədər bir çox sənaye sahələrində istifadə olunur.

Çox güman ki, dronla işləmək təcrübəniz varsa, dron operatoru kimi işə düzələ bilərsiniz. Bu da məşhur bir post-COVID işidir, çünki bu mütəxəssislər çox güman ki, hobbi həvəskarlarıdır və bu həvəsi sevə-sevə karyeraya çevirirlər.
 

9. Baş dinləyici
 

Sizə nə vaxtsa ətrafda baş verən son səs-küyü anlamaq üçün qulağını yerə dirəməyi söyləyiblərmi? Bu, baş dinləmə məmuru (CEO) kimi tanınan tamamilə yeni bir vəzifəyə çevrilib.


CEO-nun əsas rolu, müştərilərdən məlumat toplamaqdan tutmuş müştərilər və işçilərlə münasibətləri artırmaq üçün strategiyaların işlənib hazırlanmasına qədər təşkilatlarla bağlı daxili və xarici kommunikasiyalara nəzarət etməkdir. Buna nail olmağın ən yaxşı yolu sosial media və böyük datadır. On il əvvəl hələ də yetişməmiş iki texnologiya idi.
 

10. Budtender

 

Son illərdə bütün dünyada hökumətlər sirrinin iqtisadiyyatı stimullaşdırmaq və vergi gəlirləri yaratmaq üçün geniş potensialını reallaşdıraraq qanuniləşdiriblər. Daha çox hüquqi qanuniləşdikcə, iş imkanları, o cümlədən büdcə təklif edənlərin mövqeyi artmağa davam edir.

Bu peşəkarlar təcrübəsiz və veteran müştərilərə məhsulların sınaqdan keçirilməsindən tutmuş təcrübəni vurğulamağa qədər tibbi və ya istirahət məqsədilə marixuana istehlakında köməklik göstərirlər. Budtenders həyatlarını dəyişdirəcək maaşlar qazana bilməsələr də, mövqeləri baristalar və satış tərəfdaşları kimi adi hala gələcək.
 

11. Data mining
 

Data mining, maşın öyrənməsi və böyük verilənlər on il əvvəl sadəcə anlayışlar idi. Bu gün onlar korporasiyaların, laboratoriyaların və akademik institutların necə fəaliyyət göstərdiyinin bir hissəsidir.

Texnologiyadakı bu irəliləyişlərdən istifadə etmədən, cəhd etmirsiniz. Böyük məlumat alimləri, istər Google axtarış reytinqləri, istərsə də Twitter lentləri olsun, məlumatın effektivliyini artırmaq üçün müxtəlif mənbələrdən istifadə edərək, nəhəng həcmdə strukturlaşdırılmış və strukturlaşdırılmamış məlumatları toplayır və təhlil edirlər.

İster inanın, istər inanmayın, böyük verilənlər yeni başlayır. Ona görə də məlumat alimlərinə tələbat qaçılmaz olaraq daha da artacaq.
 

12. Əlaqə izləyicisi

 

Koronavirus ictimai səhiyyə böhranı qlobal iqtisadiyyatı məhv etdi, eyni zamanda kontakt axtarışı da daxil olmaqla yeni məşğulluq imkanları yaratdı. Kontakt izləyicisi təsdiqlənmiş COVID-19 infeksiyası olan xəstələrə yaxın təmasda olan şəxsləri xəbərdar etmək, onlarla söhbət etmək və məsləhət vermək üçün müxtəlif protokollar və taktikalardan istifadə edir. Sadə dillə desək, siz yüksək yoluxucu respirator xəstəliyi olan şəxslə təmasda olan bütün insanları müəyyən edirsiniz.

Bu, iş tapmaqda çətinlik çəkən insanlar üçün yeni bir karyera ola bilərmi? CNBC-nin də xəbər verdiyi kimi, təmas izləyiciləri, xüsusən də Ümumdünya Səhiyyə Təşkilatının (ÜST) təklif etdiyi kimi növbəti bir neçə ildə başqa bir pandemiya yaranarsa, gələcək illər üçün səhiyyə peşəsində əsas dayaq olacaq.

 

13. Elektron idman oyunları üzrə məşqçilər
 

İndi hər şey e-idman, peşəkar oyunçular və komandalar arasında rəqabətli video oyun sənayesi haqqındadır.

İstər həvəskar, istərsə də peşəkar turnirlər olsun, e-idman çox milyard dollarlıq bir sahəyə çevrilib və bir çox insan bu yarışda iştirak etməyə çalışır.

Əmək bazarına yeni bir iş əlavə edildi: e-idman oyunları üzrə məşqçi. Bu, idmanda iştirak etmiş və oyunçulara yeni zirvələrə çatmaq və oyun bacarıqlarını təkmilləşdirmək üçün öz bacarıqlarını təklif edən biridir.
 

14. Onlayn tanışlıq profili yazıçıları
 

Əgər sevgi və romantika üçün ümidsiz və şansızsınızsa, çox güman ki, Tinder kimi bir çox tanışlıq veb-saytları və mobil proqramlardan birinə üzv olmusunuz. Ancaq çox uğur qazanmadığınızı düşünürsünüzsə, onlayn tanışlıq profili yazıçısı ilə işləməyi düşünə bilərsiniz.

Bu peşəkar mirzələr onlayn tanışlıq mərkəzində digər insanların diqqətini cəlb etmək istəyən istifadəçilər üçün öz təcrübələrini yazmaq, redaktə etmək, yoxlamaq və konstruktiv rəy vermək üçün dəyərli resurslara çevriliblər.

Bu, IKEA məhsul bələdçilərinin yazılmasından CV-lərin tərtib edilməsinə və başqalarının onlayn sevgi tapmasına qədər yazı işlərinin necə inkişaf etdiyini və şaxələndirildiyini göstərir.


15. TikTok marketoloqu
 

TikTok-da olmusunuz? Bu, son bir il ərzində böyük artımı olan başqa bir video paylaşma sosial şəbəkəsidir. Milyonlarla istifadəçisi sayəsində marketoloqlar artıq daha geniş auditoriyaya malik olan təsir edənlərə müraciət etmək və ya markalı kanal açmaq da daxil olmaqla platformadan yararlanırlar.

Necə ki, YouTube və Facebook on il əvvəl mövcud olmayan bir çox yeni iş yerləri yaratdı, TikTok marketoloqlara qapaqlarına daha bir tük əlavə etməyə icazə verdi.


Həyat çox tez keçir. Son on ildə həyatın nə qədər dəyişdiyini düşünməkdə fayda var.
 

Məzmunu necə qavradığımızdan, yaradılan məzmunun növünə qədər, gündəlik həyatımız cəmiyyətin təkamülü ilə dəyişib. Bu, beynəlxalq bazarda inkişaf edən və ya yeni əlavələr halına gələn aysberqin yalnız görünən hissəsidir.
 

Bu pis tendensiya deyil, çünki yeni mal və xidmətlər həm də yeni populyar və yüksək maaşlı iş yerləri gətirir. Hər şey ola bilər, ona görə də yaxın on ildə gələcək işlərin necə görünəcəyini yalnız təsəvvür etmək olar ki, bu da öz bacarıqlarınızı sabahın işinə uyğunlaşdırmağın nə qədər vacib olduğunu göstərir.

 

Aysel

Sfera.az


OXŞAR XƏBƏRLƏR