Nəyə görə gülümsəmirlər? - Moda nümayişləri haqqında bilmədiyimiz faktlar

Nəyə görə gülümsəmirlər? - Moda nümayişləri haqqında bilmədiyimiz faktlar

Dəb nümayişlərinə baxarkən biz modellərin mürəkkəb geyimləri və üz ifadələri ilə maraqlanırıq. Geyimi və bədən quruluşu ilə bizi valeh edən modellərin riayət etməli olduğu bəzi qaydalar var. Bunlar zamanla dəyişib. Dizaynerdən tutmuş modelə qədər işin arxasında böyük zəhmət var.



Sfera.az moda sənayesi haqqında bilmədiyimiz bəzi məlumatları sizin üçün təqdim edir.



1. Əvvəllər modellərdən gülümsəmələri tələb olunurdu. Neytral üz ifadəsi bu sənayedə hələ çox yenidir.

Açıklama yok.

Podiumda ifadəsiz üzlər görməyə öyrəşdiyimiz halda, modellər illər əvvəl moda nümayişlərində gülümsəyirdilər. İfadəsiz üzlər ilin modelləri olan adlara görə dəbdə nisbətən yenidir. 1960-cı illərdən əvvəl qadınlar Brigitte Bardot və Jane Birkin kimi modellərdən əvvəl üzlərində gözəl təbəssümlə podiumları bəzəyirdi.


2. Ciddi mimika ilə poza vermək gülümsəməkdən daha cazibədardır.

Açıklama yok.

Ciddi bir sifətin gülər üzdən daha zərif göründüyünü söyləmək qəribə görünə bilər, amma moda sənayesi üçün belədir. Bəzi mütəxəssislərin fikrincə, bunun səbəbi modelin simasının geyimə kölgə salmamasıdır: “Onlar bizim üzümüzü yox, paltarı göstərmək istəyirlər. Gülsək, diqqətimizi geyimimizə deyil, üzümüzə cəmləyirik”.

Bir araşdırma göstərdi ki, neytral üz ifadələri əlçatmaz göründüyü üçün qəbul edilən məhsul dəyərini artırır.


3. Peşəkar modellər səfərlərdə eyni otaqda qalırlar.

Açıklama yok.

Agentliklərdə çalışan modellər böyümək və yeni imkanlar qazanmaq üçün tez-tez aylarla və ya illərlə başqa ölkələrə səyahət edirlər. Buna görə də, onlar digər modellərlə birgə mənzillərdə yaşamağa meyllidirlər. Bununla belə, bu yerlər Amerikanın “Next Top Model” şousunda göründüyü qədər parlaq deyil.

Bəzən hətta iki mərtəbəli çarpayılarda və ya divanlarda yatırlar. Yenə də onların maaşlarından kirayə pulu tutulur.
 

4. Dəyişən gözəllik standartlarını qəbul ediblər.

Açıklama yok.

Podium modellərinin hər bir qadının arzuladığı gözəllik olduğunu düşünmək indi bir az köhnədir. Sənayedə dizaynerlər işlərini nümayiş etdirmək üçün mümkün olan ən neytral üzləri və bədənləri istəyirlər. Onlar artıq modellərə gözəllik idealı kimi baxmırlar.

İndi “Victoria's Secret” kimi brendlər bütün üz və bədən tiplərini göstərməklə yanaşı, nəhayət ki, eyniləşdirə biləcəyimiz yeni dəri tonları və bədən təsvirlərini normallaşdırıblar. Böyük ölçülü və asiyalı modellər sosial mediaya artan müsbət təsir göstərir.


5. Modellər gündəlik həyatda istifadə etmək üçün seçdikləri alt paltarları ilə bağlı diqqətli olmalıdırlar.

Açıklama yok.

Ağ köynəyin altına qara büstqalter geyinməyəcəyimiz kimi, modellər də diqqət mərkəzində olanda alt paltarlarını şansa buraxa bilməzlər.

Həll yolu istənilən geyimə uyğun çılpaq alt paltarı geyinməkdir. Onlar həmçinin büstqalterin nə çox sıx, nə də çox boş olmasına xüsusi diqqət yetirirlər, çünki bədənlərinə mükəmməl uyğunlaşmağı lazımdır. Görünür, nə qədər gözəl olsalar da, gözəl paltar geyinib bayıra çıxıb moda sənayesini fəth etmək kifayət deyil. Həddindən artıq diqqət tələb edir.



6. Nümayiş zamanı qadın modellərin özəl günləri ola bilər. Bu vəziyyətin həlli tamponlardan istifadə etməkdir.

Açıklama yok.

Əksər qadınların ağ şalvar geyindiyi zaman menstruasiya dövrünün gəlməsi ilə bağlı unudulmaz xatirələri var.

Söhbət modeldən gedirsə, podiuma çıxmalı və ya fotosessiya etdirməli olduğu günə düşərsə, heç bir bəhanəsi yoxdur. Qarınları şişsə də, dar donlar və çimərlik paltarları geyinməkdən qaça bilmirlər. Onlardan alt paltarlarının görünməməsi üçün tamponlardan istifadə etmələri xahiş olunur. Alt paltarında podiuma çıxarkən, tamponun iplərini göstərməmək üçün çox diqqətli olmalıdırlar.


7. Catwalk dediyimiz podium gəzintisi nə asan, nə də rahatdır.

Açıklama yok.

Ayaqqabıları gözəl görünə bilər, lakin onları geyinmək o qədər də gözəl deyil. Geyimlərinə cavabdeh olan insanlar ayaqqabıların necə oturduğu barədə çox düşünmürlər, buna görə də modellər çox böyük və ya çox kiçik ayaqqabılar geyinməli ola bilər. Geyinmək üçün çox böyükdürsə, onları lentlə bağlamaq və ya çox kiçik olduqda onları uyğunlaşdırmaq kimi həllər var. Beləliklə, əgər siz modelsinizsə, 2 ölçü kiçik ayaqqabı ilə qəşəng gəzməyinizi istəmələri an məsələsi ola bilər.
 

8. Asan oldu, olmadı, çox məşq tələb edilir.


Açıklama yok.

Podiumda gəzmək əslində gəzməkdən daha çox rəqsə bənzəyir. Təcrübə, ritm və lütf tələb edir. Bundan əlavə, modellər çox vaxt narahat ayaqqabılar və dar paltarlar geyindikləri üçün təbii və zərif duruşla yerimək üçün çox çalışmalı olurlar. Buna görə hətta ən məşhur modellər çox vaxt sadəcə yerdə gəzmək, dabanlarda gəzmək üçün məşq edirlər.


9. Modellərin sosial mediası düşündüyünüzdən də çox önəmlidir.

Açıklama yok.

Model namizədlərdən dinləmə zamanı öz sosial medialarını paylaşmaları tələb oluna bilər. Bu, onların yazılarını görmək üçün deyil, izləyicilərinin sayını yoxlamaq üçündür. Nə qədər çox olsalar, seçilmək şansları bir o qədər də çox olur. Buna görə də, onlar sosial şəbəkələrdə təkcə model kimi deyil, həm də “influencer” kimi məşhur olmağı hədəfləyirlər. Biznes qonorarı belə gəlir.


10. Hər dizayn satış üçün hazırlanmır.

Açıklama yok.

Moda nümayişinə baxarkən, bəlkə də, "Kim küçədə belə bir şey geyinər ki?", “Bu nə axmaq tərzdir”-deyə düşünürük. Amma geyimlərin heç də hamısı mağazalarda satılmaq üçün tikilmir. Dediyimiz kimi, dizaynerlər üçün moda sadəcə gözəllik deyil, sənətdir. Deməli, heç kimin geyməyəcəyi paltarda bir moda nümayişi görəndə, gördüklərinin əslində bir sənət sərgisi olduğunu düşünməlisən.


Təbii ki, tamamilə kommersiya xarakterli hazır geyim nümayişləri də var. Bu geyimlər mağazalarda satılır və bizə növbəti tendensiyaları təyin edir.

 

Aysel

Sfera.az


OXŞAR XƏBƏRLƏR