Yalnız bir dəfə yayımlanan dünyanın ən yaxşı reklamı - Apple 1984 Macintosh

Yalnız bir dəfə yayımlanan dünyanın ən yaxşı reklamı - Apple 1984 Macintosh

1911-ci ildə qurulan IBM 1980-ci illərdə kompüter nəhəngi idi. Ona görə də mavi ekranı və loqosu ilə hər kəs tərəfindən Big Blue kimi tanınırdı. Apple 1976-cı ildə qurulsa da, yenilikçi mövqeyi ilə kompüter sənayesində sürətli yüksəliş əldə etmişdi. Apple-ın qurucularından biri olan Stiv Cobs kompüter dünyasında IBM-in bu dominant rolundan olduqca narahat idi.


Jobs hətta 1981-ci ildə IBM-in fərdi kompüter sənayesinə sonrakı girişi haqqında qəzetdə elan yerləşdirdi.



1980-ci illərdə insanlar kompüterdən qorxurdular və kompüterlər onlara çox mürəkkəb görünürdü. Lisa komandasından qovulan və Macintosh komandasının rəhbəri olan Jobs, bu qavrayışın səbəbinin IBM olduğunu düşünürdü. O, həmçinin Macintosh-un bu anlayışı dəyişəcəyinə və hər evə girəcəyinə inanırdı.
O, hətta 1983-cü ildə bunu Macintosh komandası ilə bölüşdü:

 

Açıklama yok.

“... 1984-cü il gəldi. Görünür, IBM hər şeyə sahib olmaq istəyir. Apple IBM-in pula doğru qaçması üçün yeganə ümiddir. Qollarını açıb IBM-i qucaqlayan distribyutorlar indi IBM-in gələcəyə nəzarət etməyə çalışan bu hökmranlığından qorxurlar. Getdikcə onlar Apple-ı gələcəyin azadlıq gücü kimi görürlər. IBM hər şeyi istəyir və silahını sənayeni idarə etmək üçün son maneəyə çevirdi: Apple Big Blue bütün kompüter sənayesinə hakim olacaqmı? Bütün informasiya əsrinə? Corc Oruell 1984-cü ildə haqlı idimi?”



1983-cü ildə Stiv Cobs yeni Macintosh kampaniyası üçün Chiat/Day agentliyinin yaradıcı direktoru və onun çox yaxın dostu Li Klounu işə götürdü. “Blade Runner” və “Alien” kimi filmlərin rejissoru yeni reklam üçün Ridley Scott ilə razılaşdırıldı və Corc Oruellin məşhur distopiyası “1984” kitabın mövzusu oldu. Buna uyğun olaraq, kitabdakı Böyük Qardaş Big Blue (IBM) olacaq və Macintosh-un Big Blue-nun hökmranlığına son qoyduğu göstəriləcəkdi. Çəkilişlər sürətlə davam etdi və reklamın dəyəri kanal qiymətləri ilə birlikdə 2 milyon dollar təşkil etdi. Bu, o günün şərtləri üçün çox yüksək rəqəm idi, müqayisə üçün 1984-cü ildə ən son texnologiya ilə çəkilmiş “Terminator” filminin dəyəri 6,4 milyon dollar idi.

 

Reklam əvvəlcə fokus qrupuna göstərildi və 43 ballıq testdən cəmi 5 bal topladı.



Testin nəticələri Apple idarə heyətinə bildirilməsə də, idarə heyəti reklamı bəyənməyib və elanı ləğv etmək istəyib. Stiv Cobs isə reklamı çox bəyəndi və onun əvvəlki reklamlardan fərqli və möhtəşəm olduğunu düşündü. Buna görə də o, bu ləğvə qarşı çıxdı və media direktoru ilə danışdıqdan sonra Super Bowl arasında çəkilmiş 3 reklam yerindən 2-nin (2 30 saniyə, 1 60 saniyə) satışına icazə verdi və artıq satmaq üçün çox gec olduğunu bildirdi.



Reklam ABŞ-da ən çox izlənilən yayım olan Super Bowl-un (Amerika Futbol Liqasının final oyunu) üçüncü rübündə yalnız bir dəfə yayımlandı - 22 yanvar 1984-cü il. Bu yayımı 78 milyon insan izləyirdi.


1 dəqiqəlik reklam çarxında Macintosh ümumiyyətlə göstərilməyib. Sadəcə olaraq gənc sarışın və cazibədar qadın düşüncə polislərindən qaçaraq əlindəki çəkici danışan Böyük Qardaşa (Böyük Mavi) atırdı və sonra qara fonda aşağıdakı ağ mətn göründü:

Açıklama yok.


"Apple Computer, 24 yanvarda Macintosh-u təqdim edəcək. Və 1984-cü ilin niyə "1984" kimi olmayacağını görəcəksiniz. Həmin reklam videosunu təqdim edirik:


Reklam televiziyası qarşısındakıları şoka salıb. Tamaşaçılar inanılmaz dərəcədə təsirlənib və indiyə qədərki ən yüksək izləmə nisbəti alınıb: 46,4%. Hətta o vaxtlar sosial şəbəkə olmayanda qəzetlərdə, televiziyalarda bu haqda çox danışılır, reklam müzakirə olunurdu. Daha sonra 200.000 istifadəçi Macintosh-u nəzərdən keçirmək üçün pərakəndə mağazalara getdi və ilk 100 gündə 2.495 dollar qiymətinə baxmayaraq, 72.000 insan məhsulu aldı. Reklam Super Bowl-un cari populyarlığına da töhfə verdi və Super Bowl reklam qiymətlərini artırdı.


Bundan əlavə, bu reklam hadisə marketinqinin ilk nümunəsi hesab edildi və TV Guide və Advertising Age kimi reklam agentlikləri tərəfindən tarixin ən yaxşı reklamı seçildi.
 

24 yanvar 2014-cü ildə Macintosh-un 30-cu ildönümündə Apple yeni reklam çarxını buraxdı və Macintosh-un 30-cu ildönümünü qeyd etdi.


Açıklama yok.

Ən maraqlısı isə ; bu reklam çarxını əvvəlki reklamı çəkən Ridley Skottun oğlu Ceyk Skott çəkib və kamera kimi yalnız iPhone istifadə edilib.

 

Aysel


OXŞAR XƏBƏRLƏR