“Bu ixtisas üzrə hətta 156 balla qəbul baş tutub” – Təhsil eksperti son dəyişiklikləri dəyərləndirdi

Təhsil
14:07 / 10.09.2021
960
"Bu addımın atılması ilə "Beynəlxalq
münasibətlər” və "Regionşünaslıq” ixtisasları üzrə formalaşan mənfi imic aradan
qaldırılacaq və daha yüksək ixtisaslı kadrlar yetişəcək”.
Bu sözləri Sfera.az-a açıqlamasında tələbə
qəbulu qaydalarına edilən dəyişikliklə II ixtisas qrupunda "Beynəlxalq
münasibətlər” və "Regionşünaslıq” ixtisaslarının ləğvini şərh edərkən,
təhsil eksperti Kamran Əsədov deyib:
"6 ildən çoxdur deyirdik ki, II ixtisas qrupu
üzrə "beynəlxalq münasibətlər” və "regionşünaslıq” ixtisasları öz əhəmiyyətini
itirib. 2010-cu ildə edilən dəyişikliklə bu iki ixtisas hər hansı bir
əsaslandırma olmadan II qrupa salındı. 2009-cu ilə qədər həmin ixtisaslara
qəbul balı aşağısı 500-ün üzərində idi və III ixtisas qrupunda ən perspektivli
ixtisas sayılırdı. Ancaq dəyişikdən sonra həmin qrupa qəbul ən aşağı səviyyəyə
endi. Bakı Dövlət Universitetinin regionşünaslıq ixtisasına hətta 156 balla
qəbul baş verib. Bu qədər az bal toplayan diplomatiki sahədə mütəxəssis kimi
yetişə bilməz. Eyni zamanda, bu ixtisaslar II ixtisas qrupunda boş qalırdı. Bu
iki ixtisas III qrupa keçirilməli idi. Çünki I və III qrupda plan yeri az, abituriyentlərin
sayı isə çoxdur. II qrupa abituriyentlər ona görə az maraq göstərir ki, orada
coğrafiya fənni var”.
Həmsöhbətimiz sözügedən iki ixtisasın III
qrupa keçməsini məqbul saysa da, coğrafiya müəllimlərinin bu fənni III istisas
qrupuna daxil etmək tələblərini absurd yanaşma kimi xarakterizə etdi:
"Hazırda III qrupda qəbul imtahanına
coğrafiya fənninin əlavə edilib-edilməməsilə bağlı mübahisə yaranıb. Beynəlxalq
münasibətlər və regionşünaslıqda təhsil alanlar coğrafiyaşünaslar deyil. Buna
baxmayaraq, coğrafiya müəllimləri özlərinin repetitor maraqlarından çıxış
edərək, III qrupu bu fənnin də salınmasını istəyir. Bu iki istisasa görə nədən
22 min abituriyent coğrafiya fənninə də hazırlaşmalıdır?”
Ekspert təhsilimizin repetitorluğa məğlub
olması, ondan asılı hala düşməsindən narahatlığını da diqqətə çatdırdı: "Təhsil sistemini repetitorlardan azad
etməliyik. Onların qərar və addımları təhsil sistemini müəyyənləşdirir. Ölkədə
kadrları repetitorlar yetişdirirsə, bütün məktəbləri bağlayaq. Belə olan halda
təhsilə 4 milyard manat ayırmağa da ehtiyac olmayacaq”.