Yeni qiymətləndirmə üsulu necə olacaq? - "Repititor yanına getməyənlər də..."

16:51 / 19.04.2021
2984
Xəbər verdiyimiz kimi, təhsil naziri Emin Əmrullayev
təhsil müəssisələrində qiymətləndirilmə prosesinə yeni
kontekstdə baxış imkanlarının olacağını bildirib. Nazir tələbə nailiyyətlərinin qiymətləndirilməsi
baxımından ciddi çağırışlarla üz-üzə olduğumuzu vurğulayıb.
Maraqlıdır, yeni kontekst özündə nələri ehtiva edəcək?
Qiymətləndirilmədə nə kimi dəyişikliklər ola bilər?
Mövzu ilə bağlı Sfera.az-a danışan təhsil eksperti
Kamran Əsədov yeni kontekstə əsasən şagirdlərin bacarıqlarının da qiymmətləndiriləcəyini
bildirib:
"İlk növbədə qeyd edim ki, istər pandemiya dövründə,
istərsə də ondan əvvəl verilən mövzuların yoxlanılma və ölçülmə alətləri
tamamilə fərqli olmalıdır. Çünki pandemiya təhsilalma imkanlarına ciddi şəkildə
təsir göstərdi. Təhsil Nazirliyinin yanaşması bu baxımdan düzgündür. Şagirdlərin
qiymətləndirilməsi zamanı təkcə onların bilikləri yox, bacarıqlarının da yoxlanılması
vacibdir. Bunu açıq və qapalı test tapşırıqları ilə yox, digər qiymətləndirmə üsulu
ilə dəyərləndirmək lazımdır. Şagirdlərin motivasiyası, fiziki hazırlığı yoxlanılıb
ölçülməlidir. Ona görə də birmənalı olaraq, yeni konteksdən yanaşma dedikdə burada
diqqətə çatdırılmalı ən önəmli məsələ odur ki, obyektivlik və şəffaflıq tətbiq
olunsun".
Təhsil eksperti bundan sonrakı mərhələdə test üsulunun
arxa plana düşə biləcəyini qeyd edib: "Bundan əlavə qiymətləndirmədə fərdi yanaşmanın
tətbiqi olacaq. Bu o deməkdir ki, hər bir şəxsin özünəməxsus bilik və bacarıqları
qiymətləndiriləcək. Elə şagird var ki, repititor yanına gedə bilmir və test
imtahanında aşağı nəticə göstərir. Bu baxımdan yeni yanaşmanın tətbiqi müsbət nəticə
verəcək. Belə ki, yeni kontekstə əsasən hər bir imtahan iştirakçısına bundan
sonra individual yanaşma sərgilənərək onun intelektual səviyyəsi ölüçləcək. Bu
gün də bizim qiymətləndirmədə əsas problem intelektin yox yaddaşın qiymətləndirilməsidir".
Sfera.az