Bu şəhərdə parlaq rənglər qadağandır: Hörmətsizlik hesab olunur


Bu şəhərdə parlaq rənglər qadağandır:<span style="color:#ff0000"> Hörmətsizlik hesab olunur</span>
Kateqoriya məlum deyil13.08.25, 20:304 👁️
T

Kyoto Yaponiyanın mədəni ürəyi kimi tanınır. Bu şəhərdə çoxəsrlik məbədlər, ənənəvi evlər və daş küçələr hələ də yaşayır. Lakin bu estetika təkcə tarixi strukturlarla məhdudlaşmır. Hətta müasir binalar, restoran şəbəkələri və marketlər də bu nizama uyğunlaşmalıdır. İş o yerə çatıb ki, hətta “McDonald's” da burada özünün məşhur qırmızı-sarı loqosundan istifadə edə bilmir. Niyə?

Sfera.az mövzu ilə bağlı maraqlı yazı təqdim edir.

Parlaq rənglərin belə hörmətsizlik sayıla biləcəyi Kyotonun şəhər estetikası haqqında təfərrüatlar kifayət qədər maraqlıdır.
 

Kyotonun tarixi fakturası vizual sadəlik vasitəsilə qorunub saxlanılır.
 

Yaponiyanın keçmiş paytaxtı olmaqla yanaşı, Kyoto “YUNESKO”nun Ümumdünya İrs Siyahısına daxil edilmiş bir çox mədəni strukturlara ev sahibliyi edir. Üç tərəfdən dağlarla əhatə olunmuş şəhər təbiətin içində yuvalanıb. Bu unikal xarakteri qorumaq üçün 2007-ci ildə "Miyako Landşaft Bələdçisi" adlı bir sıra şəhər qaydaları qəbul edilib.

Bu qaydalar təkcə binaların hündürlüyünü deyil, həm də damların rənglərini, xarici divarların tonlarını və hətta reklam lövhələrinin düzlüyünü də təfərrüatlandırır. Məsələn, xarici divarlar Munsell rəng sistemində 6-dan çox olmayan səssiz, sakit tonda olmalıdır. Məqsəd müasir elementləri incə saxlamaq və ənənəvi Kyoto atmosferini qorumaqdır.


“McDonald's”dan “Starbucks”a qədər hətta loqolar belə bu qaydalara tabedir



Kyotoda brend işarələrinə diqqətlə baxmaq hətta tanınmış qlobal zəncirlərin də “gizli” olduğunu göstərir. “McDonald's” indi qəhvəyi rəngdə olan simvolik qırmızı loqotipindən istifadə edir. Üzərində sarı "M" var, lakin o qədər təmkinlidir ki, ilk baxışdan onu tapmaq çətindir.

“Starbucks” isə öz yaşıl loqosunu təbiətə tamamilə uyğun gələn taxta teksturalı lövhə ilə əvəz edir. Hətta “Sukiya”, “7-Eleven”, “FamilyMart” və “Lawson” kimi böyük Yapon brendləri şəhərin estetikasını tamamlayan solğun, pastel tonlar üçün ənənəvi rənglərindən imtina edirlər.
 

Parlaq rənglər sadəcə gözləri yormur; onlar da mədəniyyətə hörmətsizlik sayılırlar.
 

Kyotoda göz oxşayan işarələr də etiket məsələsidir. Parlaq rəngli lövhələr həm tarixi arxitekturaya kölgə sala, həm də ziyarətçilərə aid olmadıqları bir zamana aid olduqlarını hiss etdirə bilər.
 

Buna görə də təkcə brend loqoları deyil, həm də küçə nişanları taxta fonda ənənəvi yapon şriftləri ilə hazırlanır. Hətta “Bu küçədə siqaret çəkməyin” kimi lövhələr şəhərə hörməti əks etdirən unikal vizual element daşıyır. Kyotonun estetik həssaslığı müasir dünyanın səs-küyünə qarşı keçmişin zərifliyini qoruyub saxlamaq cəhdidir.

 

Xanım

PAYLAŞ
Sehliyali
Yüklənir...