Niyə qatarlarda təhlükəsizlik kəmərləri yoxdur?

Demək olar ki, qatarla səyahət edən hər kəs kresloda oturmaq, rahat ayağa qalxmaq və istədiyi kimi səyahət etmək həzzini yaşayıb. Qatarlarda təhlükəsizlik kəməri olmadığı üçün heç vaxt “təhlükəsizlik kəmərimi taxmamışam”-deyə dərd çəkmirik. Amma bu yoxluq əksər insanları “Niyə yoxdur?” deyə düşünməyə vadar etmir. Bütün bu texnoloji irəliləyişlərə baxmayaraq, niyə qatarlarda hələ də kəmər yoxdur? Cavab əslində göründüyündən daha mürəkkəbdir.
Qatarlarda təhlükəsizlik kəmərləri həqiqətən yararsızdırmı?
Sfera.az bu barədə maraqlı məlumat təqdim edir.
Əvvəlcə məntiqsiz səslənsə də, bəzi ekspertlər bildirirlər ki, qatarlarda kəmərlərdən istifadə təhlükəsizlik əvəzinə, riski artıra bilər. Çünki hər kəs qəza zamanı təhlükəsizlik kəmərini taxmasa, kəmər taxan sərnişinlər təhlükə ilə üzləşə bilər. Məsələn, toqquşma zamanı kəmərsiz sərnişin atılıb, kəmərli sərnişini vura bilər.
Başqa sözlə, kəmər taxanlar daha çox zərər çəkə bilər. Üstəlik, bəzi testlər göstərib ki, yalnız belə dolanan kəmərlər qəzalarda sərnişinin bədənini irəli çevirərək boyun zədələrinə səbəb ola bilər. Daha təhlükəsiz üç nöqtəli kəmər sistemi yalnız kifayət qədər möhkəm oturacaqlarla işləyir. Bununla belə, bu oturacaqlar kəmərsiz sərnişinlər üçün daha sərt və təhlükəli ola bilər. Nəticə? Ya hamı təhlükəsizlik kəməri taxmalıdır, ya da heç kim taxmamalıdır. Bəs insanların daim hərəkətdə olduğu qatar kimi nəqliyyat vasitəsində bu nə dərəcədə mümkündür?
Qatarlar təyyarə və ya avtomobil kimi deyil, ona görə də qaydalar fərqlidir.
Avtomobildə və təyyarədə hamı oturur və hər kəsin təhlükəsizlik kəməri taxması gözlənilir. Yəni kəmərin nə vaxt bağlanacağı əvvəlcədən bəllidir. Amma qatarda nə uçuş, nə eniş, nə də turbulentlik var. Səyahət boyu insanlar piyada gəzirlər, yemək maşınına və tualetə gedirlər. Deməli, “təhlükəsizlik kəmərini bağlayın” demək praktikada çox çətindir.
Həmçinin, təhlükəsizlik kəmərləri hər qatar qəzasında həyatını xilas etmir. Bəzi qəzalarda ən ağır yaralananların ayaq üstəkilərin olduğu müəyyən edilir ki, bu halda təhlükəsizlik kəməri taxmağın çox faydası olmaya bilər. Yəni qatarlarda təhlükəsizliyin yalnız təhlükəsizlik kəmərinə əsaslanaraq qiymətləndirilməsi düzgün olmazdı.
Yəni qatarlarda təhlükəsizlik tamamilə laqeyddirmi? Əlbəttə yox.
Təhlükəsizlik kəmərləri yeganə təhlükəsizlik tədbiri deyil. Əslində bəzi ölkələr qatar qəzalarının qarşısını almaq üçün daha effektiv sistemlərdən istifadə edirlər. Məsələn, Yaponiyada Şinkansen güllə qatarları onilliklər ərzində milyonlarla sərnişin daşımasına baxmayaraq, sıfır ölümlə işləmişdir.
Ehtiyac olmadığı üçün bu qatarlarda kəmərlər yoxdur. Qatarlara təkmil nəzarət sistemləri, sürət hədləri, texniki xidmət texnologiyaları və xətt təhlükəsizliyi kimi bir çox amil qəzaların qarşısının alınmasında daha mühüm rol oynayır. Başqa sözlə desək, təhlükəsizliyi təmin etmək üçün kəmərin olması vacib deyil, bəzən onun olmaması daha təhlükəsiz ola bilər.
Aysel