Metrodakı faciəvi hadisələrin qarşısı necə alına bilər? - Ekspertdən TƏKLİF

Metrodakı faciəvi hadisələrin qarşısı necə alına bilər? - Ekspertdən TƏKLİF

Zaman-zaman Bakı Metropoliteninin stansiyasında faciəvi hadisələrin qeydə alındığını görürük. Xüsusilə də qatar platformaya daxil olan zaman sərnişinlərin relsin üzərinə düşərək öldüyü barədə xəbərlər olur.

 

Maraqlıdır, bu cür halların qarşısı necə alına bilər?

 

Bununla bağlı Sfera.az-a açıqlama verən nəqliyyat məsələləri üzrə ekspert Aslan Əsədov deyib ki, Bakı metrosu Sovet İttifaqı dövründə çəkilən tunel və relslər üzərində qurulub:

 

“Stansiyaların həndəsi ölçüləri və dayaqların ümumi ölçüsü hardasa sərnişin axınının istiqamətlənməsini yüksək səviyyədə təmin edə bilmir. Məsələn,  "28 May", "İçərişəhər", "Sahil" stansiyalarının sərnişin tutumu ilə "Koroğlu" metrosu və yaxud "Ulduz" metrostansiyasının sərnişin tutumu eyni deyil, söhbət platformadan gedir... O cümlədən platformalarda qatar qəbulunun ümumi olaraq 5 vaqon tipli olması da, əlavə olaraq özündə bir sərnişin daşımada gərginlik yarada bilir.  Sıxlığı daha yüksək olan "28 May", "İçərişəhər", "Sahil", "Koroğlu", "20 Yanvar" və digər stansiyalarda, innovativ istifadə qaydalarını və müasir texnologiyanın istifadə edildiyi şüşə çəpərləmə sistemlərini tətbiq etmək olmur. Düzdür, bu, bəzi stansiyalarda mümkündür. Orta dayaq sütunları, icazə verilən sərnişin axınını təmin edə bilirsə, burada platformalara yaxınlaşan zaman şüşə arakəsmələrdən istifadə ola bilər. Mahiyyət etibarilə stansiyaya daxil olan qatar dayanır, platformada şüşə arakəsmə açılır və sərnişinlər təhlükəsiz şəkildə düşə, minə bilirlər”.

 

Ekspert bildirdi ki, bu gün sərnişin axınlarına nəzər salan zaman, metrodan istifadə edənlərdə müəyyən psixoloji gərginliklərin yaşandığını da görmək olar:

 

“Taksidən gəlib düşənlər, zamanına qənaət edənlər, səhhətində hər hansı problemlər olanlar metroya yaxınlaşır və sərnişinlərin sayının çoxluğunu görürlər, onlarda psixoloji gərginlik yaşanır...Yəni bunlar hamısı bir nöqtədə birləşir və nəticədə istər özündəngetmə və yaxud xəttə düşmə kimi hadisələr baş verir. Birinci növbədə, icazə verilən stansiyalarda şüşə ara kəsmələrin tətbiq edilməsi vacibdir. İkincisi, stansiyalardakı sarı xətlərə müəyyən səs, işıq siqnalizasiyası quraşdırıla bilər. Şəxsə xəbərdarlıq tuneldə olan maşinist köməkçisinin, platformanı tənzimləyən və metronu istiqamətləndirən əməkdaşın səsucaldıcıdan istifadəsi ilə deyil, texnologiya ilə də edilə bilər”.

 

Günay Rəsulqızı


OXŞAR XƏBƏRLƏR

İranda DƏHŞƏTLİ QƏZA - 22 nəfər öldü, 36 nəfər yaralandı

İranın Fars əyalətində sərnişin avtobusunun aşması nəticəsində 22 nəfər həlak olub.   Sfera az xəbər verir ki, bu barədə əyalətin təcili yardım xidmə...

Prezident Qlobal Media Forumundan paylaşım etdi - VİDEO

Xəbər verdiyimiz kimi, Prezident İlham Əliyev III Şuşa Qlobal Media Forumunun iştirakçıları ilə görüşüb.   Sfera.az-ın məlumatına görə, tədbirlə bağl...

Obameyanqın yeni klubu açıqlandı

Səudiyyə Ərəbistanının “Əl-Kadsiya” klubundan ayrılan Pyerr-Emerik Obameyanq Fransaya qayıdacaq.   Sfera.az xəbər verir ki, bu barədə ins...

Prezident öz siyasətinin təməl prinsiplərini açıqladı

Azərbaycan Prezidenti İlham Əliyev III Şuşa Qlobal Forumunda çıxışı zamanı öz siyasətinin təməl prinsiplərini sadalayıb - xalqına həmişə həqiqəti söyləmək, obye...

“Bulvarda kino axşamı" adlı yeni layihə başladı

Mədəniyyət Nazirliyinin dəstəyi, C.Cabbarlı adına “Azərbaycanfilm” kinostudiyası və Dənizkənarı Bulvar İdarəsinin birgə təşkilatçılığı ilə iyulun 19...

Kruiz gəmisində qalmaqal: 140 sərnişin müəmmalı xəstəlitə yoluxdu

ABŞ-ın Los-Anceles şəhərindən Meksikanın Puerto Vallarta şəhərinə bir həftəlik səyahət zamanı 3914 sərnişindən 134-ü, eləcə də yeddi ekipaj üzvü qəfildən xəstəl...