Sağlıq

Kompüter arxasında oturanların cinsi həyatı təhlükədə - Sedanter həyat kökünüzü kəsəcək

Kompüter arxasında oturanların cinsi həyatı təhlükədə - Sedanter həyat kökünüzü kəsəcək
Kompüter arxasında keçirilən saatların artması cinsi sağlamlıq üçün təhlükəlidir. 

Texnologiyanın inkişafının faydaları ilə yanaşı zərərləri də günü-gündən artmaqdadır.
 
Oturaq həyat tərzi əsrin xəstəliyi olan piylənmədən əlavə cinsi xəstəliklərin də yayılmasına səbəb olur.  
 
 Axşama qədər oturanlar diqqət!
 
Sedanter həyat tərzi həyat üçün lazım olan bir neçə fəallığın başqa bir fiziki fəaliyyətdə olmaması deməkdir. Sedanter həyat tərzi getdikcə daha çox insanı təsiri altına alır. Oturma, oxuma, televiziya seyr etmə, kompüter arxasında vaxt keçirmək fiziki fəaliyyətdə olmayan şəxslərdə əzələlərin zəifləməsinə gətirib çıxardır. 
 
Amerika Birləşmiş Ştatları Milli Sağlamlıq İnstitutunun 2008-ci ildə apardığı bir araşdırmaya görə, yaşlıların 36 faizi sedanter həyat tərzini mənimsəyib. Tədqiqatda əldə edilən digər bir nəticə də yaşlıların 59 faizinin həftədə 10 dəqiqədən artıq fiziki fəaliyyətdə olmamasıdır. Sənayeləşmiş ölkələrdə isə fiziki fəaliyyətdə olanların sayı çox azdır.

Hərəkətsiz həyat tərzinin kişilərdə sərtləşmə pozğunluğuna səbəb olduğu məlum olub. Çoxalma, ereksiya və boşalma keyfiyyətini nəzarət altında tutmaq istəyən kişilər hərəkətsiz həyat tərzi əvəzinə aktiv, hərəkətli, sağlam həyat tərzini mənimsəməlidir.

Hərəkətsiz həyat cinsi həyata zərbə vurur

Araşdırmalar yaşla birlikdə sərtləşmə probleminin də artdığını göstərir. Kişilərin 60 faizi 50 yaşında normal erektiv funksiyaya malik olarkən,  70 yaşında bu nisbət 33 faizədək azalır.  
 
Yaşlı insanlar arasında fiziki baxımdan fəal olanların fəal olmayanlarla müqayisədə  cinsi baxımdan daha sağlam olduğu üzə çıxıb. Piylənmədən əziyyət çəkən kişilər zəiflədikdən sonra, hərəkətli həyat tərzinə keçərkən cinsi funksiyalarının da yaxşılaşdığını bildiriblər. Hərəkətsiz həyat tərzi keçirən orta yaşlı bir insan sadəcə 200 kalori yandıracaq işlə məşğul olmalıdır, bu da sərtləşməni azaldır. 200 kalori yandırmaq üçün isə təxminən 3 kilometr gəzmək lazımdır. Həmçinin fiziki fəaliyyətdə olan yaşlı kişilərdə depressiyanın görülmə nisbəti hərəkətsiz həyat tərzini seçənlərə görə çox aşağıdır.TurpKimi.com

XƏBƏR LENTİ

«    Oktyabr 2019    »
B.eÇ.aÇC.aC.Ş.B
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031