Kontakt Home Koronavirusa görə loqosuna dəyişiklik etdi
15:20 / 23.03.2020
3799
Kontakt Home koronavirus infeksiyası ilə mübarizə məqsədilə loqosunu bu mövzuya uyğun adaptasiya
edib. Adaptasiya olunmuş yeni loqo müvəqqəti xarakter daşıyır, "KontaktWithHome” (ev ilə kontaktda) sosial
mesajını özündə birləşdirir və insanları daha çox ev ilə təmasda olmağa və karantin tədbirlərinə əməl etməyə
çağırır.
Bu yaxınlarda sloveniyalı dizayner MasterCard, Nike, Starbucks, LinkedIn kimi markaların koronavirusa
uyğun dəyişmişdi. Bu adaptasiyadan sonra dünyaca məşhur digər markalar da həmin sosial çağırışa qoşulmağa
başlamışdı.
Qeyd edək ki, Kontakt Home koronavirusla mübarizə tədbirlərində fəal iştirak edir. Yaxın günlərdə
Koronavirusla Mübarizəyə Dəstək Fondu”na 50 min manat vəsait ayırmışdı. Eyni zamanda şəbəkə öz fəaliyyətində
təhlükəsizlik tədbirlərinə ciddi əməl edir, evlərində oturaraq istədikləri məhsulları əldə edə bilmələri üçün
müştərilərinə onlayn sifariş və sürətli, təhlükəsiz və pulsuz çatdırılma xidmətini də təklif edir.