“Facebook” və “Twitter” şərtlərini sərtləşdirir
12:00 / 25.05.2018
2733
"Facebook” və "Twitter” rəhbərliyi siyasi reklam yerləşdirilməsi qaydalarına dəyişiklik etmək qərarı verib.
Sfera.az xəbər verir ki, sosial şəbəkələr 2016-cı ildə ABŞ-da keçirilən prezident seçkisinə müdaxilə ehtimalı ilə bağlı bu addımı atıb. Yeni şərtlərə görə, "Facebook” istifadəçiləri reklam kampaniyasının büdcəsi, baxışların statistikası, izləyicilərin cins və yaşını, həmçinin, siyasi reklamın son 7 il ərzində ABŞ-dakı arxivini görə biləcəklər.
"Twitter”də isə siyasi reklam yerləşdirmək istəyən şəxs bəzi məlumatlarını göstərməli olacaq. Reklamın özü xüsusi işarə ilə işarələnəcək, sponsoru göstəriləcək.
Rəsul
Sfera.az