Ekspert: “Ağır tonnajlı yüklərin TIR-la daşınması yol infrastrukturunu vaxtından tez dağıdır” - ŞƏRH

Ekspert: “Ağır tonnajlı yüklərin TIR-la daşınması yol infrastrukturunu vaxtından tez dağıdır” - ŞƏRH

Azərbaycan iqtisadiyyatının, qeyri-neft ixracının və tranzit imkanlarının artım templəri beynəlxalq yükdaşımalarda daha əlverişli quru nəqliyyatın müəyyən olunması zərurətini ön plana çıxarır. Bu gün quru nəqliyyatın əsas elementləri dəmir yolu və avtomobil nəqliyyatı hesab olunur.

Bəs, bunları fəqləndirən amillər hansıdır?

Nəqliyyat üzrə ekspert Rauf Ağamirzəyev bununla bağlı "Report"a bildirib ki, yük daşınmasında dəmir yolu ilə avtomobil yolunun müqayisəsi aparılsa, o zaman birincinin daha üstün mövqedə dayandığı məlum olar.

"Uzun məsafəli və irihəcmli yükdaşımalar avtomobil nəqliyyatında daha baha başa gəlir. TIR dediyimiz nəqliyyat vasitələri ilə daşınma onun yükgötürmə qabiliyyəti ilə məhdudlaşır. Böyük tutumu olan yüklər daşınarkən çox sayda TIR-lardan istifadə etmək zərurəti yaranır. Bu isə daşınmanın dəyərinə birbaşa təsir göstərir. Bir neçə TIR-la daşınma zamanı bu gün səmərəli logistik zəncirin təşkil olunması da xeyli problem yaradır. Bu mənada belə yüklərin dəmir yolu ilə daşınması iqtisadi baxımından daha səmərəlidir", - ekspert diqqətə çatdırıb.

Nəqliyyat üzrə ekspert Rauf Ağamirzəyev

"Dəmir yolunda isə qabarit və tonnajdan asılı olmayaraq yüklərin daşınması daha əlverişlidir"

 

O bildirib ki, ağır tonnajlı yüklərin avtomobil nəqliyyatı ilə daşınmasında təhlükəsizlik riskləri var: "Bu cür yüklər daşınarkən mütləq DYP-dən müşayiət avtomobilləri istənilməlidir, müəyyən sürət limiti mövcuddur. Normalda 90 kmsaat hərəkət sürəti olan yolda 30-50 km/saat arası hərəkət etmək lazımdır. Bu isə yoldakı hərəkət intensivliyini birbaşa aşağı salır və digər nəqliyyat vasitələri üçün müəyyən çətinliklər yaradır. Məsələnin digər tərəfi bu cür daşınmalar zamanı yol infrastrukturunun vaxtından tez dağılmasıdır. Dəmir yolunda isə qabarit və tonnajdan asılı olmayaraq yüklərin daşınması daha əlverişlidir".

Onun sözlərinə görə, avtomobil nəqliyyatı yol və klimatik şəraitdən əhəmiyyətli dərəcədə asılıdır.

"Güclü qar, yolların buz bağlaması və digər təbii şərait daşınma sürətini aşağı sala və ya ümumiyytələ, dayandıra bilər. Xatırlayıram ki, vaxtilə Ələt limanından Gürcüstanın Poti limanına olan avtomobil yolu mürəkkəb relyefə aid olan Rikoti aşırımları sahəsində hərəkət güclü qara görə bağlanırdı. Bildiyim qədər indi də həmin hal müşahidə olunur. Lakin həmin istiqamətdə olan dəmir yolunun nə zamansa güclü qar səbəbi ilə bağlandığını xatırlamıram”, - R.Ağamirzəyev deyib.


OXŞAR XƏBƏRLƏR

Prezidentlər Ağdam Cümə məscidinin bərpadan sonra açılışında İŞTİRAK ETDİLƏR

Azərbaycan Prezidenti İlham Əliyev və Qırğızıstan Prezidenti Sadır Japarov aprelin 25-də Ağdam Cümə məscidinin bərpadan sonra açılışında iştirak ediblər. &nb...

"Bu, Rusiya üçün təhlükədir" - Rəsmi Moskvadan Polşaya SƏRT MESAJ

“NATO-nun Polşadakı nüvə obyektləri Rusiya üçün qanuni hədəfə çevriləcək”.   Sfera.az bildirir ki, bunu Rusiya Federasiyası xarici işlər...

Müasir Rusiya-Azərbaycan münasibətləri dostluq, qarşılıqlı anlaşma, qarşılıqlı dəstək kimi möhkəm təmələ əsaslanır

Ümummilli Lider, dahi rəhbər Heydər Əliyev hələ Sov. İKP MK Siyasi Bürosunun üzvü, SSRİ Nazirlər Sovetinin birinci müavini vəzifəsində işlədiyi müddətdə bütün S...

Prezidentlər Ağdamda görülən işlərlə tanış OLDULAR

Azərbaycan Prezidenti İlham Əliyev və Qırğız Respublikasının Prezidenti Sadır Japarov aprelin 25-də Ağdamda Pənahəli xanın sarayı və İmarət kompleksində görülən...

AQTA COP29-la bağlı apardığı monitorinqlər zamanı 93 müəssisədə nöqsanlar AŞKARLADI

COP29 konfransının keçirilməsi ilə əlaqədar ölkəyə xeyli sayda xarici qonaqların gəlməsi nəzərə alınaraq, tədbir zamanı qonaqlara yüksək səviyyədə və təhlükəsiz...

Sabah 30 dərəcə isti OLACAQ

Aprelin 26-da Azərbaycanda müşahidə ediləcək hava proqnozu açıqlanıb.   Bu barədə Sfera.az-a Milli Hidrometeorologiya Xidmətindən məlumat verilib. ...