Azər Türk Bankın məlumat mərkəzi fasiləsiz iş rejiminə keçdi
İqtisadiyyat
13:45 / 22.10.2019
2021
Hər zaman müştərilərinin rahatlığını düşünən dövlət bankı Azər Türk Bank xidmət işinin
keyfiyyətinin daha da artırılması istiqamətində növbəti yeniliyin tətbiqinə qərar vermişdir.
Belə ki, Bankın Müştəri əlaqələrinin idarə edilməsi mərkəzi, şənbə və bazar da daxil
olmaqla, həftənin bütün günləri və sutkanın 24 saatı ərzində canlı iş rejimində xidmət
göstərəcəkdir. Bankın sosial şəbəkələrdəki rəsmi korporativ səhifələri, WhatsApp (055)
7770 945, yaxud (012) 945 nömrəli əlaqə xətti vasitəsilə daxil olan sorğular əməkdaşlar
tərəfindən canlı şəkildə cavablandırılacaqdır.
Qeyd edək ki, Azər Türk Bankda müasir standartlara uyğun məlumat mərkəzi 2017-ci ilin
yanvar ayında qurulmuşdur.
Son üç ildə Mərkəzə təkcə telefon rabitəsi vasitəsilə 150 mindən çox sorğu, onlayn
sifarişlər, müxtəlif müştəri müraciətləri daxil olmuşdur. Statistikaya nəzər yetirsək, bu xətt
üzrə müraciətlərin ildən ilə intensivləşdiyinin şahidi olarıq. Belə ki, əgər 2017-ci il ərzində
Bank əməkdaşları tərəfindən 33 287 çağrıya cavab verilmişdisə, 2018-ci ildə bu rəqəm 62
149 səviyyəsində olmuşdur. Cari ilin sonuna bu göstəricinin daha artıq olacağı gözlənilir.
Bundan əlavə, Bankın toplam 163 min izləyicə malik Facebook və İnstaqram səhifələrində
mütəmadi olaraq müştərilərlə ünsiyyət saxlanılır. Həmçinin WhatsApp vasitəsilə son bir il
ərzində 16 minə yaxın şəxs bankla rahat əlaqə qurmaq imkanı əldə etmişdir.